We hebben een aantal aanbieders voor Altafulla voor je op een rij gezet:

Zonuren5h7h7h8h8h10h11h9h8h7h5h5h
Zeewatertemp (℃)14°14°14°15°17°22°24°26°24°22°19°15°
Dagen regen627774447566

Reviews over Altafulla

Mooie omgeving,maar verder niks te doen

Sifriyona
    25-7-2013

Altafulla is een klein plaatsje,wel leuk om eens door te lopen Verder is er in de buurt helemaal niks,dichts bijzijnde stad is salou of tarragona(wat meer alleen maar industrie is) Wel veel hele mooie campings hier,maar daar is alles mee gezegd

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Het Spanje (nog) zonder massatoerisme

Rik
    14-7-2012

Voor de x-ste keer naar Altafulla geweest, zo rustig zàààààlig ! Wie van een rustige vakantie wil genieten, zonder overspoeld te worden door duizenden toeristen, moet zeker eens naar Altafulla gaan. Reeds meer dan 10 jaar komen we naar hier, in het ons vertrouwde appartement, gelegen vlak tegenover het strand. Voor wie niet op appartement wil, is er een voortreffelijke camping (Camping Tamarit). Hier moet je niet de vele souvenierwinkels zoeken. Daarentegen is er het buurtwinkeltje met voeding, winkel met strandartikkels en een supermarkt. Talrijke restaurantjes en een paar hotelletjes. Wanneer we meer animatie willen, nemen we trein (10 minuutjes stappen) en treken we er op uit naar Tarragona (1 halte), Salou (3 haltes), of naar .......... Tijdens de zomermaanden kan je kijken (en zelfs deelnemen) aan de "castelers", je weet wel die menselijke toren. 's Avonds lekker terrasje doen op de placa dels vents. Wat moet je meer hebben?

Gereisd Met partner in september 2010

Monique
    11-8-2009

Mooie vakantiebestemming, gezellig pleintje waar iedereen samenkomt van jong tot oud, kinderen spelen met elkaar uit alle culturen zonder enige vorm van agressie. Voordelige terassen, weinig nederlanders maar veel spanjaarden zoals de vakantie hoort te zijn. Mooie stranden met mooie rotspartijen. Kortom voor ons de ideale bestemming.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige plaats

Fam. Meijer
    28-7-2008

We zijn van 24 juni t/m 6 juli in Altafulla geweest in een huis. We hebben op Barcelona gevlogen en zijn met de trein verder gegaan wat er goed te doen was. Je zit een uur in de trein.Het is een geweldige plaats met een heel mooi oud stadsgedeelte wat zeker de meoite waard is om te bekijken. Toen wij er waren was het mooi rustig aan het strand. Alleen in de weekends iets drukker maar nog niet zoals in Salou en zo. Je kunt per trein overal makkelijk komen. We komen zeker terug

Gereisd Met vrienden in juli 2008
Altafulla scoort een 7,8 uit 10, op basis van 11 reviews