Hotel Porta d'Alella

Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant

4 reviews over Hotel Porta d'Alella in het Nederlands

We hebben hier een geweldige tijd gehad. Je kunt met je huurauto gratis parkeren in Allela en vervolgens met de trein naar Barcelona in een klein half uur. Daarnaast zijn er gratis parkeervoorzieningen bij het hotel en kun je vanuit deze locatie gemakkelijk verschillende dorpen en steden bezoeken met de auto. Het hotel zelf is modern en voorzien van alle gemakken, waaronder gratis Wifi.

Gereisd met partner in juni 2013

Zeker de moeite waard!

Mieke
15-8-2011

Charmant hotelletje op 18km van Barcelona vandaan. Wij zijn er een week geweest en hebben er een top tijd gehad! Het hotel ligt boven een schattig klein dorpje wat grenst aan het strand van El Masnou. Hier kan je de trein nemen die je in 15 minuten naar hartje Barcelona brengt voor max 7 euro voor 2 personen.

Het ontbijt is niet heel uitgebreid maar voldoet prima, super vers brood en lekkere croissaints. Je kan er ook heerlijk lunchen en avond eten, de keuken is top en goed betaalbaar.

Hou er wel rekening mee dat als het geregend heeft, het eerste gedeelte van de toegangsweg naar het hotel slecht begaanbaar is.

Het zwembad is klein maar voldoet ook prima, en de eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in augustus 2011

Goede uitvalsbassis

sandy
3-7-2011

Dit hotel is een zeer goede uitvalsbassis voor als je niet in de drukte wil zitten van Barcalona. Kamers zijn netjes en goed.

Op 5 minuten rijden van hotel ben je bij het strand en bij het treinstation voor een rit van 20 minuten naar het hart van Barcelona.

Helaas toch ook wel wat minpunten. Ontbijt was erg karig. Ham/Kaas en wat fruit elke dag weer. Het kleine menu voor het diner en lunch was hele week het zelfde, jammer want eten was erg lekker en goed, maar meer variatie had meer mensen aangetrokken om te blijven eten.Eigenares was erg empathisch en ongeintereseerd. Klantvriendelijkheid en gastvrijheid erg laag voor zijn klein hotelletje. Op dinsdag en zondag alleen ontbijt verkrijgbaar, en rest van de dag ook niemand te vinden voor een drankje aan de bar of om je vragen te beantwoorden, erg jammer.

Zwembad hebben de gasten zelf staan schoonmaken, omdat het te vuil was om in te zwemmen.

Kortom de verwachtte negen is een kleine zeven geworden

Gereisd met partner in juni 2011

Fantastische plek!!

Lisanne
16-7-2010

Zeer mooi design hotel met een fijne ligging. 20 minuten met de auto van Barcalona af en 5 minuten van kustplaatsje Masnou af waar je de trein naar Barcalona of Girona de andere kant op kunt pakken. Een auto is hier wel noodzakelijk, zonder kom je nergens! Hier bied de Nederlandse aanbieder Eliza was here de uitkomst door pakketreizen inclusief auto aan te bieden. Eigenaresse Alix is met haar Franse man zeer gastvrij en zal altijd tips geven. Er is ook een restaurant in het complex waar je indien gewenst a la carte kunt lunchen en dineren. De kamers zijn netjes, schoon en van gemakken zoals flatscreen tv, airco en koelkast voorzien.

Een aanrader voor stellen die een rustige, romantische vakantie zoeken en echt willen genieten!

Gereisd met partner in juli 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Porta d'Alella voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Porta d'Alella in Alella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Porta d'Alella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.