Camping Estanyet

Camping Estanyet
8,4

7 reviews over Camping Estanyet in het Nederlands

Wij komen hier zeker terug!

Peter, Christine,
26-7-2018

Buitengewoon vriendelijk personeel, prima sanitair, leuk zwembad en vooral een restaurantje waar de eigenaresse heerlijke maaltijden tegen een erg redelijke prijs serveert. De omgeving valt op door het ontbreken van grote toeristen complexen. Mogelijk zijn de zeer uitgestrekte kiezelstranden hier de oorzaak van. De wandelmogelijkheden zijn geweldig. Ga je vanuit de camping, die aan de zee ligt, naar links, wandel je via een prachtige boulevard naar het dorp met zijn terrasjes, winkels etc.. Wandel je naar rechts, waan je je in de Algarve met zijn kleine, schitterende baaitjes/strandjes. Wij komen hier graag terug.

Teleurgesteld

Jan Boekelaar,
16-12-2017

Komen hier al meerdere jaren, altijd goed. Nu stonden we voor gesloten deur... De camping is dicht tot 1 maart.

Teleurstelling vooral door slechte comminicatie.

Prima camping

hvdvoorde,
8-4-2017

Rustige ligging, ruime kampeerplaatsen, vriendelijke en behulpzame campingbeheerder, lekker brood, schoon toiletgebouw dat fris ruikt met comfortabele douches.

Enig minpuntje waren de door ons bestelde afhaalpizza's. Dat bleken gewone supermarktpizza's voor een stevige prijs.

Zeker een camping om naar terug te gaan of iemand aan te raden.

Topplek, direct aan kust, tussen sinasappalbomen

Jan&Jannie,
25-2-2017

Fantastische camping, in de winter bezocht. Uitermate gastvrije uitbaters, warm welkom en uitstekend onderhoud van terrein en sanitair. Gastvrouw is een kei in de keuken en kookt ook in de winter voor een klein aantal gasten de sterren van de hemel. Het dorp is een klein eindje lopen over een fraaie boulevard en ook in de winter levendig. Unieke ligging direct aan het (kiezel)strand, waar elders flatgebouwen en appartementen tegen de kust aan staan loopt de camping hier door tot aan en strand er is hier geen flat te zien, een verademing. Mooi achterland. Heerlijk rustige plek in de winter maar toch ook, wat te beleven, gaan we nog eens doen!

bijzonder aangename camping

frans k
25-6-2016

Kleine camping met veel (palm) bomen, direct aan zee, loopafstand dorpje (met goede restaurantjes) sympathieke eigenaar, brandschoon sanitair en een dijk van een restaurantje dat gerund wordt door de echtgenote van de eigenaar; wat wil een mens nog meer?!

Vlakbij Vinaroz met zijn leuke binnenstad, boulevard en grote markt (helaas bijna alleen kleding/schoenen)

In het binnenland bezienswaardige stadjes.

Wij komen er zeker terug!!

Zeer verzorgde camping

Hans
29-6-2015

Zeer vriendelijke en hartelijke ontvangst door de eigenaren. Camping mooi aangelegd op loopafstand van het stadje en het bijbehorende strand. Veel bloemen op de camping. Sanitair netjes en schoon. Campeerplaatsen niet allemaal even groot. Mooi zwembad en bijbehorend restaurant. Mooi menu kaart hebben er helaas niet kunnen eten ivm andere verplichtingen. Als klap op de vuurpijl gratis wifi tot op de standplaats. Camping voor herhaling vatbaar. In voorseizoen acsi voordeel tarief.

een aangenaam fam.camping

Messagie Danielle
25-8-2013

Wie rust wil is camp."Estanyet" een uitstekende plaats-aangename sfeer,

,vriendelijk personeel,patron supper ! alles goed onderhouden

ge kunt er lekker (vers) eten

Er is alles wat je nodig hebt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Estanyet in Alcanar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Estanyet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.