We hebben een aantal aanbieders voor Zamora voor je op een rij gezet:

Reviews over Zamora

Ruta de la Plata

Dies
    28-4-2013

Vanuit Zamora naar Leon gelopen over de Ruta de la Plata, ca. 160 km. De oorspronkelijke Ruta is van Gijon naar Sevilla. De meeste mensen lopen echter vanuit Sevilla naar het Noorden en gaan via Ourense of Astorga naar Santiago de Compostella.

Gereisd Met vrienden in Sun Apr 14 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

plek voor een rustige typische spaanse vakantie

J.P. de Laat
    21-1-2011

Zamora is zo'n typisch spaans provinciestadje met een rijke culturele historie. Vooral in de zomermaanden is er vanalles te doen, maar ook met pasen kun je over de koppen lopen. In de zomermaanden komen alle castillianen terug naar hun geboortestreek. De terrasjes zitten dan vol, en de discotheken zijn open tot in de vroege morgen. Je kunt er heerlijk eten voor bijna niks. Ook in de omgeving zijn allerlei bodegas (tientallen meters diep) waar je gezellige kunt eten en drinken. De wijnen uit de omgeving zijn allemaal heerlijk (zeker die van Torro) Op het eerste zicht lijkt het of er niks te doen is, ga dus zeker bij de VVV langs.

Gereisd Met partner in januari 2010

Zamora is een bezoek waard! Een wandeling door de oude en

Han
    19-10-2006

Zamora is een bezoek waard! Een wandeling door de oude stad leidt langs vele kerkjes en natuurlijk de Kathedraal. De Kathedraal kom je binnen via Le Museo catedralicio met onder meer schitterende vlaamse wandtapijten. Zonder meer de moeite waard. De Kathedraal is overigens ook via een zij-ingang bereikbaar. Via deze ingang hoef je niets te betalen, maar dan mis je het museum. Voor de echte culinaire liefhebber is er 's avonds nog: El Rincon de Antonio, Rua de Los Francos 6. Dit ligt aan de rechterkant na de plaza mayor op weg naar de kathderaal.

Gereisd Anders in oktober 2006
Zamora scoort een 6,9 uit 10, op basis van 7 reviews