Hotel Catedral

Kleine hotelsWeer vandaag26°13°
Hotel Catedral

We hebben een aantal aanbieders voor Catedral voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Catedral in het Nederlands

Centrale ligging in het centrum

janssenr.a
22-2-2010

Rechtstreeks aan de cathedraal gelegen (de naam zegt het al) dus lekker kortbij het bruisende centrum met goede (goedkope) kroegen.

Gereisd Met vrienden in Sun Mar 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Catedral in Valladolid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Catedral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.