Bed and Breakfast A-ti

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast A-ti
9,6

122 reviews over Bed and Breakfast A-ti in het Nederlands

Verwennerij op alle gebied !

Roose
10-6-2018

Mooie verzorgde kamers, lekker eten, goede hulp voor uitstappen en de nodige plannetjes en uitleg. Mooie omgeving. Zeer rustig. Ook op de BB kan je je bezighouden, zwembad, pingpong, kubbspel, enz ...

Jeffry en Lindsy zijn zeer flexibel en brengen je in contact met de plaatselijke bevolking

Super goed

RIA
7-6-2018

Top bed & breakfast, lekker eten, gezellige sfeer, Tip top in orde

Geweldig mooie en warme ervaring!

Blommaert Annick
6-6-2018

Dit is een topper! Supervriendelijk en warm onthaal, mooi ingerichte en gezellige kamers met alles op en aan, culinaire verwennerij van ontbijt tot avonddiner, prachtige omgeving, leuke en interessante tips voor uitstapjes,... Het weer was ietsje minder maar we werden in de watten gelegd door gastvrouw en gastheer. Kortom...B&B a-ti is een aanrader voor iedereen! Merci Lindsy en Jeffry :) Ik had een superleuke tijd met mijn vriendinnen en natuurlijk met en dankzij jullie! Gracias!!!

Wij verbleven er een week en hebben genoten van de lekkere keuken van Jeffry. We werden heel hartelijk ontvangen door Jeffry en Lindsy. Het ontbijt was superlekker met veel zelfgemaakte producten. De ligging is ideaal voor uitstappen naar Leon, Astorga en een stukje van de Camino Frances. Bedankt voor het leuke verblijf. Een echte aanrader.

Fantastisch !

Matina Peytier
4-6-2018

Deze B&B is een echte aanrader ! Ondanks het tegenvallende weer hebben wij ontzettend genoten van de goede zorgen van de huisvrouw en de lekkere kookkunsten van de gastheer. De tips die we mochten ontvangen voor onze uitstappen hebben we gevolgd waardoor we elke dag leuke plaatsen bezochten om tegen de avond met veel plezier terug te keren voor een lekker en uitgebreid diner. Super leuke dagen beleefd !

In de watten gelegd

Griet
4-6-2018

De oude vierkantshoeve ademt charme en gezelligheid uit. Overal zijn terassen en zithoekjes gecreëerd.

Alle kamers zijn ruim , dagelijk onderhouden. Goede matrassen en zalige bedden.

Wij zijn zeer aangenaam verrast door de professionele aanpak gecombineerd met de zeer persoonlijke toets en oprechte interesse in de gasten .

wij zijn door de zeer attentvolle gastheer en gastvrouw heel erg in de watten gelegd wat betreft ontbijt , avondmaal en lekker wijntjes. De maaltijden zijn van bijzonder hoge kwaliteit . Wij hadden geen Spaans weer maar we kregen de zon in ons bord ! Ze houden rekening met allergiën.

Wij hebben zeer nuttige tips gekregen voor onze stadsbezoeken. Ze hebben voor ons het bezoek georganiseerd aan Bierzo , Palacio de Canedo . In kleine attenties en woorden merkten we de persoonlijke interesse in de gasten en intentie om een memorabel verblijf te geven.

Geweldig verblijf

Jan Schuurmans
17-5-2018

Het is werkelijk een fantastische accommodatie. De kamers in een oude boerderij zijn gezellig (modern) ingericht en er is aan alles gedacht. De ontvangst is hartelijk en de gastheren laten niets te wensen over je direct thuis te voelen. Ontbijten en dineren is een feest.

200% voor herhaling vatbaar!

De Backer Kristel
9-5-2018

Super ontvangst door 2 fantastische mensen,ongelooflijk lekker eten,alles kraakproper.Uitstekende uitleg over de bezienswaardigheden in de buurt.Ik zou er onmiddelijk terug naar toe gaan.De eerste keer daar geweest maar Zeker niet de laatste keer.

heerlijk genoten van heel het concept!

Cindy Bernaerts
22-4-2018

Vakantie bij B&B a-ti is een perfecte balans tussen rust, prachtige omgeving en culinair genot!

Vorig jaar ben ik hier geweest met vriendinnen en had besloten om terug te komen met m'n gezin. Tijdens de paasvakantie zijn we met 2 gezinnen (4 volwassenen en 6 kinderen) gaan logeren bij B&B a-ti.

Bij het openen van de poort voel je de rust op je af komen. Je wordt er hartelijk ontvangen door Jeffry en Lindsy. De kamers zijn ruim, mooi en netjes.

Mijn kids zijn nogal kieskeurig wat eten betreft maar zij hebben samen met ons iedere dag genoten van het heerlijke ontbijt met veel variatie. Ook 's avonds hebben zij genoten van de kookkunsten van de gastheer. Je merkt dat hier steeds met de beste producten gewerkt wordt. Je hebt wel een auto nodig om uitstappen te doen. Je kan in buurt mooie wandelingen maken en genieten van de prachtige streek. De grotten van Valporquero zijn een echte aanrader. Kortom iedereen kan hier tot rust komen!

Ann
10-2-2018

Mooi, verzorgde en rustgevende B&B dat wordt uitgebaat door positief ingesteld jong koppel. Ze zorgen met hun dagelijkse glimlach en gastvrijheid voor een geweldige vakantie. Ze kennen hun streek, "het andere Spanje", geven je leuke tips en zorgen voor een heerlijk ontbijt en eventueel een avondmaal.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast A-ti in Valderrey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast A-ti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast A-ti scoort een 9.64 uit 10 op basis van 128 reviews.