Bed and Breakfast A-ti

146 reviews over Bed and Breakfast A-ti in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Mario Aerts
14-10-2018

Alles was geweldig goed, super lieve gastvrije mensen, niets was te veel gevraagd, fantastisch lekker eten en mooie ruime kamers. Wat niet goed was? Dat we moesten vertrekken:-)

Wat een fijne plek!

Martin
13-10-2018

Ik was een paar dagen alleen op vakantie, maar wat voelde ik me thuis! De gastvrijheid, de hartelijkheid, de kwaliteit van de kamer, de kennis van de omgeving en niet te vergeten het eten.....werkelijk fantastisch,een diepe buiging voor Jeffry en Lindsy! Ik ga nooit twee keer naar dezelfde bestemming maar nu ga ik twijfelen.....

Een perfecte plek om het (onbekende) Noord-Spanje te verkennen!

"Heerlijk ontspannen in een oase van rust"

Jan P.
10-10-2018

B&B "A-TI" een aanrader om volledig tot rust te komen of om erop uit te trekken naar de vele mooie plekjes in de buurt. De dag kan niet beter beginnen dan met een heerlijk ontbijt om daarna met veel plezier te luisteren naar de tips van de gastvrouw.

's Avonds genieten van een over(h)eerlijke maaltijd en slapen in een oase van rust.

Een ander Spanje, meer dan de moeite waard om te ontdekken

Volledig tot rust komen.

Couckie
8-10-2018

Wat hebben we genoten van onze 5 dagen vakantie in b&b a-ti !!!

De deur openen van a-ti staat gelijk aan Genieten.😊

Een supercharmante patio, mooi ingerichte kamers, lekker ontbijt, culinaire hoogstandjes van Jeffry.

In deze streek van Spanje kom je echt volledig tot rust.

Met de prachtige vergezichten waan je je soms alleen op de wereld. Daarbij loodst Lindsy je met kaarten en tips door de omgevingen en helpt je prachtige plekjes te ontdekken.

Een vrij onbekend stukje Spanje maar meer dan de moeite waard om te ontdekken en hérontdekken.😉

Een gezellige B&B met een (h)eerlijke keuken

Luc en Ann
4-10-2018

Deze knusse B&B bevindt zich in een klein charmant dorpje, gunstig gelegen om heel wat mooie excursies in de buurt te maken. Jeffry en Lindsy zijn de ideale gastheer en gastvrouw om je hier snel thuis te voelen. We keken elke avond uit naar de gezellige aperitief , 4-gangen menu en digestief in de sfeervolle patio. Ook het ontbijt was meer dan voldoende, netjes verzorgd en fijn gepresenteerd.

Onze kamer was ruim en de badkamer had een moderne inloopdouche.

We verbleven hier een ganse week en voor onze dagelijkse uitstapjes had Lindsy steeds nuttige tips klaar. A-ti is een heuse aanrader.

Fantastische B&B !!

Uriot Lydia
2-10-2018

Zéér rustige vakantie gehad , helemaal ontspannen , zeer mooie uitzichten , leuke uitstapjes gedaan , héél lekker gegeten , mooie grote kamer netjes onderhouden , en vooral een warm onthaal , en dat alles steeds met een lieve lach ! Top B&B met een top famillie . Wij gaan nog eens terug !

Hemels ...

An
2-10-2018

Héérlijk ontspannende vakantie op het einde van de wereld ;-)

Ik kan beginnen met een hele opsomming te maken van de accommodatie (die overigens dik ok was !), maar ik wil vooral de nadruk leggen op de zalige gastvrijheid en de verrukkelijke maaltijden.

Ga zeker in op alle voorstellen van Jeffry en Lindsy, ze kennen de weg (en zoveel meer). Probeer in elke geval samen tapa's op verplaatsing te gaan eten of een bodega te bezoeken !

Maar vooral : kies ervoor om 's avonds mee aan tafel te schuiven !!! Jammie, jammie, jammie !!!!

Wat een tegenvaller om thuis weer zelf te moeten koken ...

Uit principe gaan wij nooit terug naar dezelfde plaats, maar hier zal het misschien toch moeilijk worden ...

Het was bien soignée van A tot Z

Wen
20-9-2018

een parel in een rustige omgeving

Uitstekend

Frankie De Roep
17-9-2018

Is gelegen ergens in the middle of nowhere maar eens de poort open ontvouwd zich een erg rustige en prima B & B. met zwembad(je ) Erg vriendelijke ontvangst door gastvrouw Lyndsey..Ruime kamers met alle comfort.

Maar het mooiste van al is het prima verzorgd ontbijt en het avondeten van gastheer Jeffry : een culinaire topper met uitstekende begeleidende wijnen.

Uitbaters geven goede tips voor excursies in de omgeving en die zijn meer dan de moeite waard.

Zonder aarzelen : een prima verblijf.

A-ti is gewoon genieten van begin tot eind

Sofie, Rudy en Lou
16-9-2018

Voor de derde keer weer een fantastische vakantie gehad. Zoals gewoonlijk mooie en propere kamer, lekker ontbijt en avondeten, toffe andere gasten en goed kunnen ontspannen aan het zwembad. Voor de derde keer weer andere uitstappen gedaan dankzij de goede tips van de gastheer en gastvrouw. Het was weer top. Bedankt!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast A-ti in Valderrey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast A-ti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.