Bed and Breakfast A-ti

Kleine hotelsWeer vandaag10°-3°
Bed and Breakfast A-ti
9,6

151 reviews over Bed and Breakfast A-ti in het Nederlands

Top en voor herhaling vatbaar!

Rit,
17-11-2018

Hou je van rust en verwennerij, dan zit je hier gebeiteld!

Je hebt wel een auto nodig, maar met de info en kaarten van de gastvrouw ontdek je verassend mooie plekken. De kookkunsten van Jeffry maken het feest compleet.

Zalig verblijf bij B&B bij Belgen

Sabine,
6-11-2018

Héél rustig gelegen in een piepklein dorp. Goede uitvalsbasis naar drukkere steden in de omgeving. De ontvangst is warm en vriendelijk.

Smaakvolle nette kamers. Mooie tuin met eindeloos uitzicht. Zwembad is ideaal om nog een frisse duik te nemen na wandeling of stedenbezoek.

Jeffry kookt super lekker, de wijn is zalig. Lindsy geeft met plezier tips over bezienswaardigheden in de buurt.

Alles was perfect. Zeker een aanrader.

Zalig!

Koen,
4-11-2018

We hebben een prachtige vakantie gehad te A-ti. Zeer vriendelijke ontvangst, een mooie en nette kamer en vooral zeer lekker gegeten!

rustig gelegen, met veel mogelijkheden

marina n,
27-10-2018

De B&B is heel rustig gelegen, maar de ideale uitvalsbasis om uitstappen te maken naar de omliggende steden en natuurgebieden. De gastvrouw en gastheer doen er alles aan om het hun gasten naar hun zin te maken. Iedere avond zorgt Jeffry voor een topdiner. Lindsy geeft allerhande tips over alle bezienswaardigheden in de buurt. Er zijn ook talrijke mogelijkheden voor natuurfotografie. Wij willen zeker nog eens terug naar A-ti.

Genieten

Dirk & Darline,
21-10-2018

5 dagen A-Ti is synoniem voor genieten. De ligging is ideaal: pure rust en wil je het wat drukker zijn er in de omgeving mooie steden die heel wat te bieden hebben. Mooie ruime kraaknette kamers, een tuin met zicht op de wijde omgeving. Een tof gezin, geen moeite te veel, pure verwennerij. Uitgebreid ontbijt met verse producten en 's avonds culinair top met zalige wijn. Lindsy is een top gastvrouw, Jeffry een super kok. Voor ons was dit de eerste keer dat we deze omgeving hebben gekozen maar komen met alle plezier nog terug bij A-Ti.

Voor herhaling vatbaar

Mario Aerts,
14-10-2018

Alles was geweldig goed, super lieve gastvrije mensen, niets was te veel gevraagd, fantastisch lekker eten en mooie ruime kamers. Wat niet goed was? Dat we moesten vertrekken:-)

Wat een fijne plek!

Martin,
13-10-2018

Ik was een paar dagen alleen op vakantie, maar wat voelde ik me thuis! De gastvrijheid, de hartelijkheid, de kwaliteit van de kamer, de kennis van de omgeving en niet te vergeten het eten.....werkelijk fantastisch,een diepe buiging voor Jeffry en Lindsy! Ik ga nooit twee keer naar dezelfde bestemming maar nu ga ik twijfelen.....

Een perfecte plek om het (onbekende) Noord-Spanje te verkennen!

"Heerlijk ontspannen in een oase van rust"

Jan P.,
10-10-2018

B&B "A-TI" een aanrader om volledig tot rust te komen of om erop uit te trekken naar de vele mooie plekjes in de buurt. De dag kan niet beter beginnen dan met een heerlijk ontbijt om daarna met veel plezier te luisteren naar de tips van de gastvrouw.

's Avonds genieten van een over(h)eerlijke maaltijd en slapen in een oase van rust.

Een ander Spanje, meer dan de moeite waard om te ontdekken

Volledig tot rust komen.

Couckie,
8-10-2018

Wat hebben we genoten van onze 5 dagen vakantie in b&b a-ti !!!

De deur openen van a-ti staat gelijk aan Genieten.😊

Een supercharmante patio, mooi ingerichte kamers, lekker ontbijt, culinaire hoogstandjes van Jeffry.

In deze streek van Spanje kom je echt volledig tot rust.

Met de prachtige vergezichten waan je je soms alleen op de wereld. Daarbij loodst Lindsy je met kaarten en tips door de omgevingen en helpt je prachtige plekjes te ontdekken.

Een vrij onbekend stukje Spanje maar meer dan de moeite waard om te ontdekken en hérontdekken.😉

Een gezellige B&B met een (h)eerlijke keuken

Luc en Ann,
4-10-2018

Deze knusse B&B bevindt zich in een klein charmant dorpje, gunstig gelegen om heel wat mooie excursies in de buurt te maken. Jeffry en Lindsy zijn de ideale gastheer en gastvrouw om je hier snel thuis te voelen. We keken elke avond uit naar de gezellige aperitief , 4-gangen menu en digestief in de sfeervolle patio. Ook het ontbijt was meer dan voldoende, netjes verzorgd en fijn gepresenteerd.

Onze kamer was ruim en de badkamer had een moderne inloopdouche.

We verbleven hier een ganse week en voor onze dagelijkse uitstapjes had Lindsy steeds nuttige tips klaar. A-ti is een heuse aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast A-ti in Valderrey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast A-ti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.