Bed and Breakfast A-ti

134 reviews over Bed and Breakfast A-ti in het Nederlands

fantastisch

Jos & Christiane
9-8-2018

Genoten van de heerlijke rust, de fantastische kookkunsten van Jeffry en de enorme goede tips voor trips van Lindsy. Jeffry & Lindsy baten deze B&B uit met hun hart en dat is te merken aan de geweldige service.

Gast gezin Lindsy en Jeffry hebben een juiste taakverdeling om hun gasten het zo aangenaam mogelijk te maken , Lindsy met de tips en info welke we in de omgeving kunnen gebruiken en Jeffry doet zijn uiterste best met de ambiance en kookkunsten.

Top fijne vakantie , we komen zeker nog een terug . Veel succes Patricia en Ludo

Tof verblijf bij landgenoten

Johan Boscart
5-8-2018

Tof verblijf in A-Ti , lekker eten en reuze sfeer. We hebben veel tips en info gekregen voor trips in de omgeving waar we dankbaar gebruik van gemaakt hebben. Ook het feit dat je bij landgenoten verblijft is een pluspunt.

Op een uniek plekje bij fantastische mensen.

vdgraesen
20-7-2018

unieke locatie, warme ontvangst door zeer vriendelijke uitbaters, mooie en nette kamers, uitstekende matrassen zorgen voor een goede nachtrust, rustig gelegen , voldoende privacy, lekkere keuken en zeer fijn ontbijt, ideaal om uitstappen te doen( zowel natuur als cultuur)

Dit succesverhaal is niet in één zin samen te vatt

Willy van Dijk
4-7-2018

Bijzonder mooi verblijf met leuke zitjes op de binnenplaats en bij het zwembad. Op de binnenplaats wordt met mooi weer gedineerd , de sfeer is daar geweldig, ook dankzij de lekkere gerechten die op tafel komen.

De kamer was prima, goede bedden en een fijne badkamer.

Kortom, dit smaakt naar meer!!!

Een geweldige plek om te verblijven en ik hoop dat Jeffrey en Lindsy hier nog heel lang dit kunnen doen.

Een echte aanrader in het Noorden van Spanje.

Jan en Lieve
2-7-2018

Zeer verzorgde B&B met mooi ingerichte kamers en kraaknet onderhouden.

Lindsy en Jeffry doen er alles aan om je welkom en thuis te laten voelen.

We kregen erg veel en nuttige info over de streek en de bezienswaardigheden en eveneens praktische tips i.v.m. met de lokale Spaanse gewoontes en tradities.

We werden cullinair verwend door Jeffry, zowel bij het ontbijt als bij het diner en steeds met de glimlach bediend door Lindsy.

Wij hebben hier zeven dagen verbleven en elke dag opnieuw was het genieten, ook al was het voor de tijd van het jaar iets minder mooi weer ( juni ).

Als gastvrijheid ergens uitgevonden is zou het best hier kunnen zijn.

Wij hebben alvast erg genoten van ons verblijf in A-ti.

Verwennerij op alle gebied !

Roose
10-6-2018

Mooie verzorgde kamers, lekker eten, goede hulp voor uitstappen en de nodige plannetjes en uitleg. Mooie omgeving. Zeer rustig. Ook op de BB kan je je bezighouden, zwembad, pingpong, kubbspel, enz ...

Jeffry en Lindsy zijn zeer flexibel en brengen je in contact met de plaatselijke bevolking

Super goed

RIA
7-6-2018

Top bed & breakfast, lekker eten, gezellige sfeer, Tip top in orde

Geweldig mooie en warme ervaring!

Blommaert Annick
6-6-2018

Dit is een topper! Supervriendelijk en warm onthaal, mooi ingerichte en gezellige kamers met alles op en aan, culinaire verwennerij van ontbijt tot avonddiner, prachtige omgeving, leuke en interessante tips voor uitstapjes,... Het weer was ietsje minder maar we werden in de watten gelegd door gastvrouw en gastheer. Kortom...B&B a-ti is een aanrader voor iedereen! Merci Lindsy en Jeffry :) Ik had een superleuke tijd met mijn vriendinnen en natuurlijk met en dankzij jullie! Gracias!!!

Wij verbleven er een week en hebben genoten van de lekkere keuken van Jeffry. We werden heel hartelijk ontvangen door Jeffry en Lindsy. Het ontbijt was superlekker met veel zelfgemaakte producten. De ligging is ideaal voor uitstappen naar Leon, Astorga en een stukje van de Camino Frances. Bedankt voor het leuke verblijf. Een echte aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast A-ti in Valderrey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast A-ti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast A-ti scoort een 9.59 uit 10 op basis van 134 reviews.