Sorteren

Reviews over Valdeavellano de Tera

Fantastische camping met ruime plekken.

Ger van Berlo
    23-8-2016

Deze camping geeft je veel rust. Tevens is er de mogelijkheid al wandelend de omgeving te verkennen. Middels de prachtige GR86. In de nabijheid is er een groot meer waar je heelijk kunt zwemmen. Op de camping is een geweldig restaurant met mooie gerechten tegen een scherpe prijs. De dorpen in de buurt zijn zeer de moeite waard. En liggen op maximaal een uur rijden.

De camping heeft een fijn zwembad met water afkomstig uit een bron. Dit zwembad ligt naast een heus voetbalveld waar lekker op gevoetbald kan worden.

Para relajarse, trato cercano y personal

Luis Miguel
    29-8-2014

Lo mejor sin duda el trato personal, cercano y pendientes de ti constantemente.

El SPA tiene sauna, baño turco e hidromasaje que puedes utilizar de forma privada durante una hora, que puedes elegir sin problemas. También tienen camillas de masaje coreano del que puedes disfrutar 40 minutos.

La habitación fabulosa, amplia con tres balcones y un baño también muy grande y muy limpia como todo el hotel. Al amanecer entra directamente

la luz del sol, para mi no hay mejor despertar que salir y ver el sol desde uno de los balcones.

Cenamos una sola noche, pero tanto la carne como el pescado que elegimos estaba fabulosamente hecho.

Si el desayuno se te queda corto (pan tostado, fruta, café, zumo de naranja natural recién exprimido, cereales, mantequilla de Soria, bizcochos), solicita lo que te apetezca, seguro que te lo proporcionan.

Cualquier persona del hotel es encantadora, nosotros estuvimos muy agusto.

In the middle of nowhere een uitstekende camping voor een

Gerard Schuts
    3-2-2008

In the middle of nowhere een uitstekende camping voor een mooie wandelvakantie.

Plaats genoeg, vriendelijke eigenaren en een uitstekende keuken.

Valdeavellano de Tera scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews