Camping El Astral

44 reviews over Camping El Astral in het Nederlands

Zeer fijne camping.

Hans
15-7-2019

Het sanitair is kraaknet, veel licht en ruimte met fijne achtergrondmuziek. Op wandelafstand van het historisch stadje Toedesillas. S avonds kan je op de camping in het restaurant zeer lekker eten aan eerlijke prijzen. De campingwinkel is voldoende groot en heeft dagelijks vers brood van de bakker in het stadje. Start je dag met een lekkere café cortsdo in de bar. De campingplaatsen zijn groot en hebben veel schaduw. Op voldoende afstand zijn er waterkraantjes. Kom langs en geniet.

Een mooie camping, goede voorzieningen en zwembad.

Dhr A. Maasland
5-7-2019

De dame van de receptie was niet vriendelijk en ook niet behulpzaam. Het internet was niet stabiel en s nachts niet in de lucht. Dat kan echt niet meer in deze tijd. De bediening van het café, restaurant en de winkel was heel vriendelijk. Het restaurant was heel goed, we hebben er 4 keer gegeten en steeds iets anders. De camping heeft tot doel om over 5 jaar alle plekken voorzien te hebben met gras. Nu kost een plek op het gras meer dan het dubbele t.o.v een andere plek!! Als je dan € 43,-- per nacht moet gaan betalen, zullen wij niet meer komen! Veel te duur. Tip van onze kant, vervang het zand door grit, geen gestuif en geen gedoe om het gras groen te houden.

Gereisd Met partner in juni 2019

Eduardo is méér dan terecht trots op zijn bedrijf

Paulvanu
20-6-2019

Vlakbij de Autovía. Zanderige plekken, maar topklasse sanitair en zwembad.

Gereisd Met partner in juni 2019

Zijn eerder vertrokken wegens ongunstige ligging

Adriaan Schakel
20-6-2019

Camping is saai van indeling. Lijkt meer op doorgangscamping. sanitair uitstekend met goed restaurant en goed zwembad. Veel lawaai door langskomend verkeer van omliggende vierbaanswegen.

We zijn eerder dan gepland weggegaan.

Zeeuwse krab
20-6-2019

Sanitair prima en schoon, restaurant goed en campingplaats geen kraak of smaak aan. Grote weg was steeds te horen, ook ‘s nachts. Indeling van plaatsen leek op doorgangscamping.

Prima camping met fijne sfeer

Frank
20-6-2019

Camping ligt op korte loopafstand van Tordesillas, prima plaatsen en mooi sanitair. Goed onderhouden en schoon.

prima camping .

Evert en Saskia
22-5-2019

Prima camping om er 1 of2 dagen te verblijven . Goed schoon sanitair . Alleen de camperloosplaats was wel wat oubollig . Heerlijk gegeten in jullie restaurant met fijne bediening .

Rustige camping met ruime plaatsen

Bram en Marian de Wijze
23-4-2019

Camping: Tordesillas, Camping Elastral, Bezoek data: 2-04-2010 Prijs: € 20 Reisgezelschap: Pensionado’s met caravan. Ontvangst: Vriendelijk en gastvrij.. Paden:Onverhard.en stoffig Staanplaats: Op een weinig gras / grond Inkopen: In de campwinkel en iop 2 km. de Dia.in Tordesilas. Wifi: Free en goed. Restaurant: Open maar niet bezocht. Geluid: Alleen het ruisen van de rivier. Eindoordeel: De camping ligt dicht bij de auto weg. Ondanks de stoffige paden toch een aardige beschutte camping met loofbomen. En grote staanplaatsen, De omgeving heeft voor ons niets te bieden maar Tordesilas stadje is een leuk oud Spaans stadje en op loop afstand. Wij komen hier wel terug.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel aangenaam

Rik
8-4-2019

Vriendelij onthaal, goed en verwarmd sanitair, prima restaurant, op loopafstand van het centrum.

Gereisd Met partner in april 2019

Mooie goed verzorgde camping. Perfecte doucheruimt

Peter Vermeulen
18-3-2019

Goede camping voor kort verblijf en tevens heel geschikt als doorgangscamping.

Gereisd Met partner in maart 2019

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping El Astral in Tordesillas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping El Astral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.