Sena de Luna

Reviews over Sena de Luna

Geweldige camping!

Adriënne,
    29-5-2017

Een rustige camping is een prachtig natuurgebied. Op 7 km ligt het dorp San Emiliano waar een supermarkt, een bank en een apotheek zijn. Elke morgen komt de bakker met vers brood langs. De eigenaren stralen zoveel liefde uit voor hun camping. Er is een bar. Het sanitair is oud maar heel en erg schoon. Er is een bron om water uit te tappen (zonder chloor dus!). We waren van plan er drie nachten te blijven maar dat werden er uiteindelijk acht. En eigenlijk wilden we helemaal niet weg maar de vakantie was om.

Gereisd met partner in mei 2017

Rustig, wondermooi

Marie Misselyn,
    20-9-2015

Wij hebben genoten van de prachtige omgeving met een zeer gunstig microklimaat.

Gereisd met partner in juli 2015

Rustig, eenvoudig maar ruim voldoende. natuur

Jm,
    9-7-2015

camping ligt midden in de natuur. Volop wandelmogelijkheden.

Rust, sanitair is schoon maar simpel. Winkels op twee km afstand. Uit eten verder weg. Mooie uitvalsbasis voor bezoek, per voet, fiets, auto aan natuurpark Somiedo.

Gereisd met partner in januari 2015