Hotel Monasterio San Antonio El Real

Hotel Monasterio San Antonio El Real

We hebben een aantal aanbieders voor Monasterio San Antonio El Real voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Monasterio San Antonio El Real in het Nederlands

Hotel met stijl

norbertjozef
17-6-2018

Prachtig hotel dat zeer goed gelegen is. Supervriendelijk personeel. Het restaurant is goed met democratische prijzen.

Gereisd Alleenreizend in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heel mooi hotel ; kleine kamers

joris
22-7-2010

een heel mooi ingericht hotel: een oud klooster dat helemaal gerestaureerd werd en omgevormd tot luxehotel. Het hotel ligt aan de viaduct; indien je dat bouwwerk volgt, kom je aan in het historisch centrum van de stad. het ontbijt was heerlijk. vriendelijk en behulpzaam personeel. één negatief punt : de kamer was redelijk klein

Gereisd Met partner in mei 2009
2008

Prima hotel aan begin van het aquaduct

H. Jongeneel
24-6-2008

Prima hotel, mooi gelegen in een gedeelte van het voormalige klooster. Restant van het klooster is, op bepaalde uren, gratis te bezoeken door de gasten. Mooie, sfeervolle met smaak aangeklede openbare ruimtes. Goed restaurant en ontbijtbuffet. Vriendelijke receptie en bediening. Mooie, maar wat kleine complete kamers en badkamers. Ligging: nabij de toegang van Segovia met eigen gratis parkeerplaatsen. Bij een bezoek van de stad volg het aquaduct en je komt vanzelf in het moderne centrum en na wat klimwerk in de oude stad. Gezellige Plaza Mayor met bijbehorende kathredaal. Aanrader.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakanties.nl

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monasterio San Antonio El Real in Segovia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monasterio San Antonio El Real zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.