Hotel Husa Puerta De Segovia

Hotel Husa Puerta De Segovia

We hebben een aantal aanbieders voor Husa Puerta De Segovia voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Husa Puerta De Segovia in het Nederlands

zeer goed hotel

S
12-8-2013

uitstekende kamer en badkamer. Zeer goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Het hotel is zeer groot en een doolhof ! Minpuntje : zwembad wordt gedeeld met plaatselijke bevolking. Vaak druk en Spaanse kinderen zijn luidruchtig ! Omgeving van zwembad oogt niet zo gezellig. Merkwaardig van sfeer is dat dit hotel fungeert als opleidingscentrum van deloitte. Je hebt dan ook soms het gevoel in een universiteit te zitten.... Gratis parkeren op openbare parking voor hotel. Hebben daar geen onveilig gevoel bij, niettegenstaande we enigste wagen met buitenl plaat waren.

Gereisd Met partner in juli 2013

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • BalsportenBasketbal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Husa Puerta De Segovia in Segovia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Husa Puerta De Segovia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.