We hebben een aantal aanbieders voor Segovia voor je op een rij gezet:

Reviews over Segovia

Mooie stad

rtvd
    22-4-2017

Segovia ligt mooi op een soort bergkam. De stad 'drijft' voornamelijk op het aquaduct, het alcazar en de kathedraal. Met een volle dag heb je wel voldoende om het geheel af te wandelen. Parkeren kun je prima in de parkeergarage vlakbij het aquaduct. De dag kun je dan afsluiten met een gebraden speenvarkentje is één van de vele restaurants.

Gereisd Met partner in mei 2016

Schitterende stad om te bezoeken

Jan
    29-9-2014

Een prachtige stad met een mooi aquaduct en een sprookjesachtige burcht. Een groot gedeelte van de stad is ommuurd. Je vindt er ook veel middeleeuwse monumenten, oude herenhuizen, veel kerken mooie oude parken en sierlijke fonteinen.

Gereisd Met vrienden in september 2014

Wauuuw

S
    12-8-2013

Prachtige, sfeervolle stad. Bijzonder mooi : aquaduct, alcazar en kathedraal, pleintje bij st Martin kerk. aanrader : bekijk stad vanuit de omgeving, zoal de capilla Cruz of de Cuesta de los Hoyos. betoverend !

Gereisd Met partner in juli 2013

een prachtige stad

Conny
    22-9-2012

Segovia is een prachtige stad met zowel gebouwen uit de romeinse tijd als uit de latere eeuwen die mooi gerestaureerd zijn. Hoogtepunten zijn het romeinse Aqauduct, het Alcazar en de Santa Maria kathedraal. Verder vind je er smalle straatjes, pleinen en nog meer kerken. Je kunt er makkelijk een ochtend of middag doorbrengen.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi historisch gebouwen

marina
    17-5-2009

Zeker een bezoekje waard. Het best is om je auto aan de rand van de stad te parkeren kost 2 cent per minuut en je kunt er maximaal 2 uur parkeren. Of rijd naar het alcazar en bezoek deze binnen en/of buitenkant. Zet je auto hierneer is gratis en je kunt dan ook het stadje bezoeken. Ga niet eten op het Plaza mayor. Want dat is erg duur. Segovia heeft verder een leuk gezellig centrum. Helaas rijden er wel veel auto's in de stad. Waardoor je goed moet oppassen als je door een straatje loopt.

Gereisd Met partner in mei 2009
Segovia scoort een 9,6 uit 10, op basis van 15 reviews