Hotel Oasis Horus Salamanca

We hebben een aantal aanbieders voor Oasis Horus Salamanca voor je op een rij gezet:

Laatste review

Hotel met Zwembad

ronaldhenrich,
31-7-2012

Wil je een stedentrip combineren met een zonvakantie dan is dit hotel een goede keuze. Zwembad met ligweide is prima. Wij verbleven in een junior suite. deze was redelijk ruim en had een moderne televisie. Meubilair was gedateerd, badkamer redelijk. Wel goed schoon. Eten was matig, erg zout met name. Ontbijt behoorlijk, maar voor € 11,50 p.p. geven wij de voorkeur aan wat tapas aan het einde van de ochtend in Salamanca. Personeel is vriendelijk, maar spreekt matig engels. Bediening bij zwembad wat traag.

Goede prijs/kwaliteit verhouding met zo'n € 90 per nacht.

Kenmerken

4 reviews over Hotel Oasis Horus Salamanca in het Nederlands

Hotel met Zwembad

ronaldhenrich
31-7-2012

Goede prijs/kwaliteit verhouding met zo'n € 90 per nacht.

Heel mooi voor auto vakantie

Aart
16-10-2011

Het hotel ligt iets buiten de stad, maar is te voet goed te doen. Wanneer je met eigen vervoer gaat is er altijd parkeer gelegenheid aanwezig bij het hotel zelf. De kamers zijn ruim en goed verzorgd, het ontbijt uitgebreid, en het dinner is redelijk,maar voor de prijs zeker niet slecht.

De ontvangst was een negatieve ervaring dankzij de receptioniste, maar dat heeft de rest redelijk gecompenseerd.

2008

Hotel ligt aan de andere kant van de rio Tormes, gezien vanuit het centrum. Dit centrum is voor een goede wandelaar binnen een half uur bereikbaar.

Hotel is goed te noemen. Alle luxe aanwezig, inclusief zwembad. Hoogtepunt is het ontbijt. Werkelijk helemaal niets op af te dingen. Dineren hebben we uiteraard steeds in het centrum gedaan, maar ook dit zag er in het hotel helemaal niet verkeerd uit.

Klein minpuntje was het gegeven dat met het klimmen van de etages ook de temperatuur begon te stijgen. En dat kwam niet van het trappenlopen!

Airco op de kamer deed het minimaal. Daar kon blijkbaar weinig aan gedaan worden. Maar we gaan er maar vanuit dat dit op de andere kamers allemaal wel in orde was.

Kortom: prima hotel, dat we u gerust kunnen aanraden.

2007

Op +-3km

P.Van Staey
12-7-2007

Op +-3km.van het centrum doch makkelijk met openbaar vervoer te bereiken.

Rustig , mooie tuin+zwembad.

Kamers+- , zeer goed en uitgebreid ontbijt alsook

prima restaurant

Aanrader voor wie niet in het centrum wil logeren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oasis Horus Salamanca in Santa Marta De Tormes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oasis Horus Salamanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.