Reviews over Santa Marina de Valdeón

Prachtig gelegen rustige camping. Top eigenaren.

Amélie,
    2-9-2017

De ligging is fenomenaal. Meer dan relaxte sfeer,dankzij de eigenaren die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Heerlijk eten in een geweldige bar. Sanitair is super, lekkerste douche ooit!

Echt n aanrader!

Prachtig gelegen, veel mogelijkheden

Taz,
    9-8-2017

De ligging is geweldig, alleen is het laatste stukje weg erheen wel een uitdaging, onverhard, flinke kuilen en behoorlijk steil. Er zijn geen vaste plekken, dus soms sta je heel ruim en even later kun je omringd zijn door anderen. Toiletgebouw is wat gedateerd, maar voldoende (geen toiletpapier). Restaurant met eenvoudige kaart en broodservice. Bij de receptie is een klein winkeltje. In de buurt geen supermarkt, pinautomaat of tankstations. Dat ligt allemaal minstens 45 min verderop. De omgeving biedt veel mogelijkheden voor wandelaars. 's Avonds koelt het behoorlijk af.

Een geweldig mooie camping op een prachtplek

Jacqueline,
    14-7-2017

In één woord een geweldige camping. De ligging is optimaal, la Ruta de Cares is makkelijk bereikbaar. Wij hadden enorm veel pech dat de omvormer van ons kampeerbusje kortsluiting kreeg en ontplofte. Door de liefdevolle hulp van de mannen van de camping (onder andere Carlos) hebben wij onze vakantie kunnen voortzetten. Ze hebben werkelijk alle inspanningen gedaan om ons te helpen, een bevriende elektricien laten komen, de elektra van de camping en van ons busje doormeten. Een garage benaderd om een nieuw onderdeel te leveren. Werkelijk top! We zouden hier 1 dag staan, dat werden er 5 en we gaan zeker terug! Groeten Jacqueline en Anton

Prima

karelvisser,
    24-8-2016

Camping El Cares ligt afgelegen maar heeft een prachtig uitzicht op de Picos de Europa. Geen vaste plekken maar iedereen zoekt een stekkie. Op zich prima, maar wij hadden bij terugkomst de laatste dag plotseling een camper die zich tussen ons en de buren had gewurmd.....beetje asociaal.

De camping ligt op 1200 meter hoogte dus 's avonds koelt het flink af. In het restaurant kun je simpel maar prima eten. Heel aardige medewerkers en redelijk sanitair.

Elke avond is er uitleg over de wandelroutes in de omgeving.

Het winkeltje heeft een klein maar goed assortiment. Zorg voor een volle tank!!

Heerlijk rustige camping met prachtig uitzicht

Inge,
    31-1-2016

We waren hier met de bergsportvereniging met volwassenen en kinderen en hebben een aantal huttentochten gemaakt. De eigenaren zijn enthousiast en buitengewoon vriendelijk. De camping is prachtig gelegen met uitzicht op de spectaculaire bergen. Er is een klein winkeltje wat niet duur is en een restaurantje waar je voor weinig geld kunt ontbijten en 's avonds een eenvoudig maar prima drie gangen menu kunt nemen. Het sanitair is verwarmd, voldoende, schoon en de douches zijn goed. Met een caravan of grote camper kom je er moeilijk, dus er staan voornamelijk tenten. Je moet wel op tijd tanken en pinnen want dat kun je niet in de omgeving.Geen animatie, disco en zwembad; heerlijk!

Santa Marina de Valdeón scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews