Hotel Parador de Salamanca

8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Parador de Salamanca voor je op een rij gezet:

Laatste review

Mooi gelegen

Roy,
25-9-2015

Kamer, ligweide + zwembad, eten in restaurant: alles is prima. Fraai uitzicht op Salamanca. Bediening in restaurant kan echter beter. Hieraan kun je toch merken dat het een "staatshotel" is. Iets andere mentaliteit dan in commerciële restaurants.

Kenmerken

9 reviews over Hotel Parador de Salamanca in het Nederlands

Mooi gelegen

Roy
25-9-2015

Prachtig uitzicht op de stad

a_van_de_steeg
21-8-2015

Een mooi hotel op een heuvel tegenover de stad. Vanuit het hotel een geweldig uitzicht op Salamanca. De kamers zijn groot, prima bedden, enorme luxe badkamer. Goed ontbijtbuffet. Personeel is vriendelijk en spreekt voldoende engels. Het zwembad is heerlijk, ligbedden en handdoekenservice. Vanuit het hotel loop je in kwartiertje naar de stad.

Het hotel is van de bekende Parador kwaliteit. Wij hebben veel paradores in noord spanje bezocht, maar deze was helaas toch in verhouding het minst. De kamers zijn prachtig, supergoede bedden. Bij ons was helaas de sluiting van het raam kapot, een erg saggerijnige persoon kwam er even naar kijken maar deed niks, beetje jammer. Het ontbijt is duur, maar erg goed. het is toch jammer dat de arrogantie van het personeel dit hotel zo omlaag haalt.

Anita
26-5-2013

Parador is meestal gelijk aan goed. Hier ook weer het geval al is het hotel wel wat gedateerd. Kregen kamer met balkon en uitzicht op Salamanca. Zwembad was (alhoewel het prachtig weer was) gesloten tot "het seizoen". Wanneer dat seizoen is valt nergens uit op te maken. Salamanco goed beloopbaar met de voetgangersbrug en moe gelopen voor ± 5 eruo terug met de taxi is prima te doen. Ontbijtbuffet ruim voldoende keuze.

goede rustige ligging

huys paul
9-6-2012

Vroegen handdoeken vr zwembad...kregen die...maar....niemand zegde dat er geen water in was...rare ser vice

Twee dagen geen boter a ontbijt...

Raam niet te sluiten...na drie dagen nog steeds niet te sluiten

Kamers zeer proper en stil

Ontbijt goed maar andere paradors beter

Spraken behoorlijk Engels a receptie

Dus...redelijk tevreden maar vatbaar voor veel verbeteringen

Centraal gelegen tov centrum

Laura
      3-3-2010

Luxe hotel, op een heuvel gelegen, maar met oude Romeinse voetgangersbrug is het centrum van Salamanca op loopafstand, binnen 15 a 20 minuten sta je midden in het centrum. Ontbijt is vrij duur 17€ pp. Lekker zwembad erbij en rustig gelegen. Prima kamers met heerlijke bedden en ruime badkamer.

2007

Prachtig hotel, gelegen op de heuvel tegenover Salamanca stad. Enorme hotelkamer met zeer groot dubbelbed en als je dat boekt, uitzicht op de kathedraal en de stad.

Personeel wat zurig, spreekt erg weinig engels, wat niet erg is, maar probeer dan toch te helpen.

Als je geen ontbijt erbij hebt, is het zo'n 20 min lopen naar de stad om te kunnen gaan eten.

2006

Ook deze Parador is zoals alle gewoon perfect

Thomas Eckhardt
      30-10-2006

Ook deze Parador is zoals alle gewoon perfect. Prachtige ligging met fantastische view over het schitterende Salamanca.

Was net gerenoveerd toen wij er in april 2004 kwamen.

Mooie kamers,prima eten,op loopafstand van Salamanca centrum.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parador de Salamanca in Salamanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parador de Salamanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.