Camping La Capea

CampingKleine hotelsWeer vandaag30°9°
Camping La Capea
7,5

2 reviews over Camping La Capea in het Nederlands

Een prima plek om salamanca te bezoeken.

J.Koopman
26-9-2009

Wij staan altijd op doorreis naar Portugal op deze camping. De plaatsen zijn redelijk ruim en liggen onder bomen. Wel veel vaste gasten. Het sanitair is voldoende het zwembad koud. Maar dat mag. De beheerster serveert op verzoek een lekkere maaltijd voor een zeer schappelijke prijs. Deze oudere dame spreekt geen woord engels maar ze doet erg haar best om te communiceren.

Kortom, een goede stek om terug te komen.

2008

Leuk hotel, heel netjes

Lenny
16-5-2008

Leuk hotel, heel netjes. Salamanca leuke stad, veel te doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Capea in Salamanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Capea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.