Weer vandaag18°
Hotel Ibis Salamanca

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Salamanca voor je op een rij gezet:

Kras
Kras

1 review over Hotel Ibis Salamanca in het Nederlands

Ibis Salamanca is een prima hotel.

bart van heck
9-12-2010

hotel Ibis salamanca ligt dicht bij het centrum met een goede parkeergarage. wij bezochten Salamanca voor een viertal dagen. met al onze vragen over de stad konden wij terecht aan de balie. we werden goed geholpen. erg vriendelijk hotel.

Gereisd Met partner in Sat Sep 04 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenGlutenvrij

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Salamanca in Salamanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Salamanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.