Hotel El Castillo

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag16°7°

We hebben een aantal aanbieders voor El Castillo voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel El Castillo in het Nederlands

2005

El Castillo in Buenavista ligt 5 minuten lopen buiten het dorpje. Tussen de bananenplantages is een stuk grond met daarop een mooi gebouwtje. Eigenlijk zijn het 2 huisjes met de ruggen tegen elkaar. Aan iedere kant 2 appartementen, de ene met het zicht richting het dorpje en het zwembad. De andere kant is mooier, daar is het uitzicht adembenemend mooi. Uitkijkend over de atlantische oceaan. Wel met een golfbaan ertussen, maar je kan op je balkonnetje genieten van de zonsondergang.

Op het terrein staan verschillende fruitbomen en een klein zwembadje. In de directe omgeving is niet veel te beleven, maar met de auto kom je een eind.

De verboden weg naar Punto Teno is de moeite waard, alleen het zwemmen daar kán gevaarlijk zijn. Verder is Puerto de la cruz een leuke stad om te eten en te shoppen.

Erg genoten in elk geval. Goede keus om te genieten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Castillo in Ponferrada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Castillo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.