Sorteren

vakanties Castilla y León

Reviews over accommodaties in Castilla y León

Top en voor herhaling vatbaar!

Rit
    17-11-2018

Hou je van rust en verwennerij, dan zit je hier gebeiteld!

Je hebt wel een auto nodig, maar met de info en kaarten van de gastvrouw ontdek je verassend mooie plekken. De kookkunsten van Jeffry maken het feest compleet.

Zalig verblijf bij B&B bij Belgen

Sabine
    6-11-2018

Héél rustig gelegen in een piepklein dorp. Goede uitvalsbasis naar drukkere steden in de omgeving. De ontvangst is warm en vriendelijk.

Smaakvolle nette kamers. Mooie tuin met eindeloos uitzicht. Zwembad is ideaal om nog een frisse duik te nemen na wandeling of stedenbezoek.

Jeffry kookt super lekker, de wijn is zalig. Lindsy geeft met plezier tips over bezienswaardigheden in de buurt.

Alles was perfect. Zeker een aanrader.

Zalig!

Koen
    4-11-2018

We hebben een prachtige vakantie gehad te A-ti. Zeer vriendelijke ontvangst, een mooie en nette kamer en vooral zeer lekker gegeten!

rustig gelegen, met veel mogelijkheden

marina n
    27-10-2018

De B&B is heel rustig gelegen, maar de ideale uitvalsbasis om uitstappen te maken naar de omliggende steden en natuurgebieden. De gastvrouw en gastheer doen er alles aan om het hun gasten naar hun zin te maken. Iedere avond zorgt Jeffry voor een topdiner. Lindsy geeft allerhande tips over alle bezienswaardigheden in de buurt. Er zijn ook talrijke mogelijkheden voor natuurfotografie. Wij willen zeker nog eens terug naar A-ti.

Genieten

Dirk & Darline
    21-10-2018

5 dagen A-Ti is synoniem voor genieten. De ligging is ideaal: pure rust en wil je het wat drukker zijn er in de omgeving mooie steden die heel wat te bieden hebben. Mooie ruime kraaknette kamers, een tuin met zicht op de wijde omgeving. Een tof gezin, geen moeite te veel, pure verwennerij. Uitgebreid ontbijt met verse producten en 's avonds culinair top met zalige wijn. Lindsy is een top gastvrouw, Jeffry een super kok. Voor ons was dit de eerste keer dat we deze omgeving hebben gekozen maar komen met alle plezier nog terug bij A-Ti.