Camping Mirantes de Luna

1 review over Camping Mirantes de Luna

>>>

B.M.G.
10-1-2008

Wir waren zwei Monate auf dem Campingplatz und die Mädels waren am Schluss schon fast wie Familie zu uns!

Einfach schön wars!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mirantes de Luna in Mirantes de Luna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mirantes de Luna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mirantes de Luna scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.