Camping El Burro Blanco

Camping El Burro Blanco
8,6

8 tips over Camping El Burro Blanco

Marcel, 31-5-2015
De wandelkunstroute vanuit Miranda is erg leuk en afwisselend, info over de wandeling kun je van Yvonne en Goof krijgen.
Gijs, 22-8-2014
Op het terrein is geen zwembad aanwezig. Wij begrijpen de keuze, omdat hierdoor het rustieke karakter verloren zou kunnen gaan. Hoewel voor ons een koude douche om af te koelen volstond, zouden wij de bouw van een zwembad niet tegenhouden.
Grit, 13-8-2014
Het vlakbij gelegen dorp Miranda del Casteñar moet je zeker bezoeken. (Kan ook per fiets)

carla, 7-8-2014
Geniet van deze heerlijke ervaring!
simone, 30-7-2014
Volop mogelijkheden in de omgeving: De verschillende kleine dorpjes zijn alle een bezichtiging waard. Schitterend authentiek! Ook Miranda del Castanar zelf is een leuk dorpje, met diverse terrasjes en eetgelegenheden. Je kunt er vanaf de camping in 10 minuten lopend naar toe. In de omgeving mooie natuur met diverse water-bassins waar gezwommen kan worden, verder veel wandelmogelijkheden. Salamanca is prima voor een dagbezoek te bereiken.
Gerda van Dijk, 6-8-2013
De rondleiding door campingbaas Govert door het stadje Miranda del Castañar die wij op onze laatste verblijfsdag meemaakten, was een prachtige afsluiting van een heerlijke vakantieweek.

Cees Witsenburg, 14-7-2013
Ga in het dorp naar restaurant El Asador Argentino. De kaart is niet groot, maar er zijn vaak gerechten van de dag en zelfs kun je bestellen wat je de volgende dag zou willen eten. Je kunt op een groot balkon zitten met een oneindig uitzicht om te genieten van de ondergaande zon. De eigenaren zijn heel aardig en doen alles om het je naar de zin te maken. Het eten is fantastisch (specialiteit is barbeque) en je krijgt drie gangen, inclusief wijn en een drankje toe voor een schijntje.
anoniem, 24-6-2012

Wandelingetje naar het dorp Miranda del Castanar, fikse wandeling naar Mogarraz, fietsen, met de auto naar Ciudad Rodrigo en daar vooral het koorgedeelte van de kathedraal bekijken, met houtsnijwerk van Rodrigo Aleman uit 1498.

Zelf lekker koken.

Cafe's in het dorp ideaal voor dos solos por favor en andere drankjes.

Jammer: geen internet op de camping. Internet cafe Alhondigas was gesloten.