Camping El Burro Blanco

Camping El Burro Blanco
8,6

35 reviews over Camping El Burro Blanco in het Nederlands

Een camping die in mijn top 5 staat.

Peter Bos, 24-8-2017

Zoooo heerlijk rustig en aangenaam om te verblijven. Ideale plek voor een rondreis door noordelijk Spanje & Portugal. Prachtig gelegen. Waren er maar meer van dit soort campings in Europa. Supercamping !!!!!

Wat een ligging en wat een rust!

Geert en Wies, 11-8-2017

We hadden een zeer ruime plek met voldoende schaduw.Een prima camping voor mensen die op adem willen komen na een jaar hard werken. Complimenten voor het beheer van de camping.De juiste menselijke maat.

Heel mooie camping in de natuur!

Willy Slagmolen, 14-7-2017

De camping lag heel mooi in een vroeger stadspark. Heel rustige camping met behulpzame eigenaren. Er stonden mooie beelden en stenen bankjes mooi met mos. Ik heb nog nooit zo een mooie natuurlijke camping gezien. Sanitair was kraakhelder.

Wat een heerlijke plek!

Mirjam en Joost, 31-10-2016

Wij vonden de plek zo heerlijk rustig en het uitzicht op het stadje en de bergen erachter heel mooi. Ruime kampeerplekken met goed en schoon sanitair werkten samen met de vriendelijke en behulpzame beheerders om er voor ons een feest van te maken. We zijn dan ook op de terugweg uit Portugal nog weer even twee nachtjes terug geweest.

totaal ongeschikt voor kinderen

Leo, 10-10-2015

De camping zelf is prachtig, weliswaar verwaarloosd maar de plek is uniek en het naastgelegen dorpje schattig. De eigenaren zijn echter zeer wantrouwend en ongastvrij tegenover kinderen. Absoluut ongeschikt voor gezinnen!!!

perfect

Frits, 14-9-2015

Een aangenamere camping dan El Burro Blanco ken ik niet. En voor Spaanse begrippen is de camping helemaal top. Een aanrader voor wie van rust en ruimte houdt. De camping is prachtig gelegen. De campeerplekken zijn ruim. Het is er zeer schoon en opgeruimd. Alles is er goed georganiseerd. De staff is zeer vriendelijk. De gasten zijn van het prettige soort. En het allerbelangrijkste: het is er heerlijk rustig. De ideale plek om te luieren. Hier wil ik vaker naartoe.

Perfecte camping in rustig gebied

Sander Hage, 16-8-2015

We waren op zoek naar een rustige camping met mooi uitzicht en ruime plaatsen en dat hebben we bij El Burro Blanco zeker gevonden. Alles klopt aan deze camping: schoon sanitair, ruime, afgebakende plaatsen, vriendelijke en behulpzame eigenaren en midden in de natuur. We hebben echt genoten van de camping. Voor ons viel de omgeving wel een beetje tegen. Er was wat ons betreft net te weinig te doen. Het zeer fraaie Miranda del Castanar, waar de camping op loopafstand vandaan ligt, heeft een prima zwembad en enkele restaurants, maar er is geen degelijke supermarkt te vinden.

De camping van onze dromen

Hans en Simone, 15-8-2015

Dit is een prachtige en rustige camping midden in de natuur. De eigenaren kiezen voor rust en kwaliteit. Vandaar dat er bijzonder ruime plekken zijn en dat je niet snel buren aan twee kanten hebt. Op dit grote terrein is het echt zoeken naar de volgende tent. Goof en Yvonne kennen de omgeving goed en zijn erg gastvrij. De kans op regen is in augustus bijzonder klein. De omgeving is prachtig en leent zich uitstekend voor uitdagende fiets en wandeltochten. Schoner sanitair zijn we nog nooit tegengekomen op een camping. Wij komen zeker terug!

Top camping! fantastische plekken in de natuur!

Sander , 28-6-2015

De camping is gelegen op loopafstand van een schilderachtig dorpje waarop wij uitzicht hadden vanaf onze unieke kampeerplek. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Mooie groene omgeving. Salamanca op rijafstand.

Kamperen zoals kamperen bedoeld is!

Marcel, 31-5-2015

Wat een genot om een camping te treffen waarbij je te gast bent in de natuur. We waren met onbegrijpelijk weinig medekampeerders, want in mei is dit een geweldig gebied om te wandelen en te genieten van de flora. Yvonne en Goof hartelijk dank voor dit aangename verblijf en de gezellige baravond :-)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping El Burro Blanco in Miranda del Castanar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping El Burro Blanco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping El Burro Blanco scoort een 8.63 uit 10 op basis van 41 reviews.