Camping El Burro Blanco

38 reviews over Camping El Burro Blanco in het Nederlands

Onze droomplek

Marjon Roobeek,
10-9-2018

Prachtige locatie, hele fijne camping in een oud stadspark met oude bankjes en beeldjes, genieten van heel veel vogels en van het gezang van de wielewaal, schitterende natuur en een beetje verliefd op het gezellige en authentieke middeleeuwse stadje Miranda del Castañar. Kortom: een camping om thuis te komen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Super!

Lien,
25-7-2018

Super camping midden in de natuur. Zeker geen typische gezinscamping met zwembad en dergelijke, dus mensen die daar naar op zoek zijn kunnen misschien beter een andere bestemming kiezen. In het dorp beneden wel een prachtige rivier om te zwemmen, zonnebaden, picknicken,.. Wie geniet van prachtige natuur zal hier zeker tevreden zijn. De camping wordt uitgebaat vanuit een bepaalde visie die ik geweldig kan appreciëren. Winstbejag en commercie zijn hier niet aan de orde. Een schitterende omgeving en camping bieden daarentegen wel. Ruimte, plekje zelf te kiezen. Wij waren er ook met onze hond(en) en hij vond het er zeker fijn. De rust dient wel gerespecteerd te worden, maar stil word je er automatisch. Ook het sanitair is kraaknet. Fantastische plek om te onthaasten. Dankjewel, mooie herinneringen!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Vanwege enthousiaste verhalen van vrienden van ons zijn we naar El Burro Blanco in Miranda del Castanar getogen....ze hebben niets te veel gezegd over hun vakanties in Miranda. Een prachtige omgeving, veel interessante Spaanse dorpjes en een schitterende natuur. We zijn ook helemaal lyrisch over deze heerlijke camping. Wat een rust en wat een ruimte, de kraakheldere sanitaire voorzieningen en niet te vergeten de hartelijkheid en zorg van de eigenaren.....helemaal top. Ik denk dat we nog nooit zo'n fijne camping hebben gehad, en wij kamperen toch al vele jaren.

Gereisd met partner in juni 2018

Een camping die in mijn top 5 staat.

Peter Bos,
24-8-2017

Zoooo heerlijk rustig en aangenaam om te verblijven. Ideale plek voor een rondreis door noordelijk Spanje & Portugal. Prachtig gelegen. Waren er maar meer van dit soort campings in Europa. Supercamping !!!!!

Gereisd met partner in augustus 2017

Wat een ligging en wat een rust!

Geert en Wies,
11-8-2017

We hadden een zeer ruime plek met voldoende schaduw.Een prima camping voor mensen die op adem willen komen na een jaar hard werken. Complimenten voor het beheer van de camping.De juiste menselijke maat.

Gereisd met partner in augustus 2017

Heel mooie camping in de natuur!

Willy Slagmolen,
14-7-2017

De camping lag heel mooi in een vroeger stadspark. Heel rustige camping met behulpzame eigenaren. Er stonden mooie beelden en stenen bankjes mooi met mos. Ik heb nog nooit zo een mooie natuurlijke camping gezien. Sanitair was kraakhelder.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Wat een heerlijke plek!

Mirjam en Joost
31-10-2016

Wij vonden de plek zo heerlijk rustig en het uitzicht op het stadje en de bergen erachter heel mooi. Ruime kampeerplekken met goed en schoon sanitair werkten samen met de vriendelijke en behulpzame beheerders om er voor ons een feest van te maken. We zijn dan ook op de terugweg uit Portugal nog weer even twee nachtjes terug geweest.

Gereisd met partner in augustus 2016

totaal ongeschikt voor kinderen

Leo
10-10-2015

De camping zelf is prachtig, weliswaar verwaarloosd maar de plek is uniek en het naastgelegen dorpje schattig. De eigenaren zijn echter zeer wantrouwend en ongastvrij tegenover kinderen. Absoluut ongeschikt voor gezinnen!!!

Gereisd met vrienden in januari 2015

perfect

Frits
14-9-2015

Een aangenamere camping dan El Burro Blanco ken ik niet. En voor Spaanse begrippen is de camping helemaal top. Een aanrader voor wie van rust en ruimte houdt. De camping is prachtig gelegen. De campeerplekken zijn ruim. Het is er zeer schoon en opgeruimd. Alles is er goed georganiseerd. De staff is zeer vriendelijk. De gasten zijn van het prettige soort. En het allerbelangrijkste: het is er heerlijk rustig. De ideale plek om te luieren. Hier wil ik vaker naartoe.

Gereisd met partner in juli 2015

Perfecte camping in rustig gebied

Sander Hage
16-8-2015

We waren op zoek naar een rustige camping met mooi uitzicht en ruime plaatsen en dat hebben we bij El Burro Blanco zeker gevonden. Alles klopt aan deze camping: schoon sanitair, ruime, afgebakende plaatsen, vriendelijke en behulpzame eigenaren en midden in de natuur. We hebben echt genoten van de camping. Voor ons viel de omgeving wel een beetje tegen. Er was wat ons betreft net te weinig te doen. Het zeer fraaie Miranda del Castanar, waar de camping op loopafstand vandaan ligt, heeft een prima zwembad en enkele restaurants, maar er is geen degelijke supermarkt te vinden.

Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping El Burro Blanco in Miranda del Castanar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping El Burro Blanco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.