Hotel Bavieca

We hebben een aantal aanbieders voor Bavieca voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Bavieca in het Nederlands

Rustikales Hotel

Gustav
8-1-2013

Das Hostal Rural hat uns sehr freundlich empfangen. Die Zimmer waren sauber mit Badezimmer, AC und TV. Die Dekoration allerdings nicht ganz unser Geschmack.

Im Restaurant sehr gute traditionelle Gerichte, geschmackvoll zubereitet.

mooi en Goed

Dylan
26-11-2010

was wel mooi daar en goed eten daar. totaal cijfer ee 7.7

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bavieca in Medinaceli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bavieca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bavieca scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.