Hotel Parador de Leon - San Marcos (gesloten tot 02-2020)

KinderhotelWeer vandaag14°5°
Hotel Parador de Leon - San Marcos (gesloten tot 02-2020)
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Parador de Leon - San Marcos (gesloten tot 02-2020) voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Parador de Leon - San Marcos (gesloten tot 02-2020) in het Nederlands

Het gebouw waarin het hotel is gevestigd, is een voormalig klooster. De kloosterkerk is nog in gebruik. Het totaal maakt de indruk van een museum. Prachtige vertrekken, vooral de entree is imposant en de schitterende kloostergang en binnenplaats. De kamers zijn goed, maar geen uitzonderlijke klasse. Het restaurant is weer gevestigd in een bijzonder fraaie ruimte. Bediend worden door vijf mensen tegelijk is ook wel een bijzondere ervaring. Toen we hier in juni 2017 twee nachten verbleven, heerste er een hittegolf ( 42 graden Celsius aan het eind van de middag). We waren daarom blij dat we een kamer hadden aan de schaduwzijde van het hotel.

Prachtige parador

Tom
30-8-2012

De prador geeft je een overweldigende binnenkomst. Een zeer fraai museumhotel. Goede ontvangst. Gratis parkeren terwijl je midden in de stad zit. Grote kamer en badkamer, maar in de aanbouw. Zeer goede bedden. Redelijk ontbijt voor een 5* hotel. Graitis onbeperkt WiFi.

2007

We waren er uitgenodigd op een trouwfeest en hebben er nog

Een fan van Scandinavie uit België
29-9-2007

We waren er uitgenodigd op een trouwfeest en hebben er nog 2 dagen vertoefd. Een overweldigende eerste indruk (niet voor niets een parador 5*) een pareltje qua architectuur. Kamers ok. Het personeel viel echter fel tegen, zowel in feestzaal als in restaurant en zeker aan receptie. Prijzen restaurant niet in verhouding met kwaliteit.

Toch de moeite om er te verblijven, enkel gasten mogen er binnen, maar goed ook want er staan steeds horden toeristen aan de inkomhall. Ondanks prijzig wel een speciale belevenis geweest.

2006

Een schitterend gebouw met een prachtige facade dat ook nog eens een hotel (Parador) is. Jammer dat veel van het effekt verloren gaat omdat de standaardkamers allemaal in een nieuwbouw zijn. Voor de rest meer dan aangenaam om te verblijven. Ligt wel uit het centrum maar langs de rivier is een schitterend park dat je halfweg er naar toe brengt. Personeel heel vriendelijk.

Een parel van een parador

Rob
18-8-2006

Een parel van een parador. Achter de façade een prachtige hal. Veel standaardkamers liggen in een aanbouw uit de 80-er jaren. Luxe kamers in het originele oude gedeelte. Parkeren op eigen terrein. Je loopt zo de stad in. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Parador heeft wel een prijskaartje, maar is 5 sterren Grand Luxe. Aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parador de Leon - San Marcos (gesloten tot 02-2020) in León, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parador de Leon - San Marcos (gesloten tot 02-2020) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.