Hotel Conde Luna

Hotel Conde Luna

We hebben een aantal aanbieders voor Conde Luna voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Conde Luna in het Nederlands

Mooi, schoon hotel

J. Glashouwer
21-5-2013

Het hotel ligt in het gezellige centrum aan een drukke straat. We hadden een grote kamer met een ruime badkamer met daarin een heel laag bad waardoor je makkelijk in en uit kon stappen. Het hotel heeft een restaurant maar die is van binnen uit alleen te bereiken via trappen dus niet geschikt voor invaliden. Het personeel in het restaurant had weinig geduld. Het ontbijtbuffet was goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Conde Luna in León, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Conde Luna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.