We hebben een aantal aanbieders voor León voor je op een rij gezet:

vakanties León

We hebben een aantal aanbieders voor León voor je op een rij gezet:

Reviews over León

stad zeker de moeite waard

v.Duijn
    1-8-2017

Kathedraal en het oude centrum . Leuke eetgelegenheden en winkels. Wandeling langs de rivier. Er is een prachtige parador waarin je ook als je er niet slaapt wat kunt rondkijken. Een overnachting daar is overigens zeer betaalbaar naar onze begrippen en de service is geweldig.

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

León is onderdeel van de pelgrimsroute naar Santiago de en

HDalem
    29-10-2006

León is onderdeel van de pelgrimsroute naar Santiago de Compostella en de kathedraal is een van degebouwen die je daarbij bezoekt. Een enorm gebouw met prachtige glas-in-lood-ramen. Maar om alleen voor de kathedraal te gaan als onderdeel van een wandeltocht doet de stad geen recht. Er zijn meer dan genoeg andere kerken, kloosters e.d. die zonder de kathedraal de omweg ook de moeite waard maken. Slaap in de Parador en je zit midden in de geschiedenis van de stad. Alles is goed te belopen en terrasjes genoeg om het stadsleven aan je voorbij te laten gaan. Geen straf om hier een paar dagen te verblijven. Gaudi heeft hier een van zijn meer conventionele gebouwen tot stand zien komen.

Gereisd Familie in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
León scoort een 8,5 uit 10, op basis van 8 reviews