Camping Gredos

3 reviews over Camping Gredos in het Nederlands

Sitio fantástico

EducAndo
3-9-2014

La nueva directiva ha incluido mejoras para dinamizar las actividades del Camping incluyendo momentos divertidos con personajes como "la Antonia ".

Son gente muy atenta y agradable. Ideal para sentirse "como en casa ". Todo muy bien cuidado.

Uno de los atractivos es que hay posibilidad de hacer rutas muy bonitas por los alrededores.

Repetiremos sin dudarlo. Gracias Lila y Julio por unas vacaciones estupendas.

We komen hier steeds weer terug.

Albert Kramer
21-5-2013

Een rustige camping, ook in de weekends als de Spanjaarden naar hun vaste stek komen. Schitterende omgeving. Wandelen op de Plataforma. Het natuurvoorlichtingscentrum voor dit gebied is op de weg naar de camping (tussen het beeld van de cabra (geit) en de camping). De campingeigenaar, Jorge, was heel hulpvaardig toen ik een medisch probleem had. Hij is een goede kok. Vraag hem naar de Entrecote de Avila, die is GROOTs. We zijn hier al vier keer geweest en blijven terugkomen.

Prima plek voor tochten in de Gredos

anja ketelaars
27-8-2010

Mooie ligging. Camping wordt voornamelijk bezocht door Spanjaarden, maar dat is geen probleem.

Goede schaduwplekken, 's nachts koelt het flink af. Restaurant serveert eenvoudige maaltijden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gredos in Hoyos del Espino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gredos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Gredos scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.