Reviews over Hoyos del Espino

We komen hier steeds weer terug.

Albert Kramer,
    21-5-2013

Een rustige camping, ook in de weekends als de Spanjaarden naar hun vaste stek komen. Schitterende omgeving. Wandelen op de Plataforma. Het natuurvoorlichtingscentrum voor dit gebied is op de weg naar de camping (tussen het beeld van de cabra (geit) en de camping). De campingeigenaar, Jorge, was heel hulpvaardig toen ik een medisch probleem had. Hij is een goede kok. Vraag hem naar de Entrecote de Avila, die is GROOTs. We zijn hier al vier keer geweest en blijven terugkomen.

Prima plek voor tochten in de Gredos

anja ketelaars,
    27-8-2010

Mooie ligging. Camping wordt voornamelijk bezocht door Spanjaarden, maar dat is geen probleem.

Goede schaduwplekken, 's nachts koelt het flink af. Restaurant serveert eenvoudige maaltijden.