Ciudad Rodrigo

Reviews over Ciudad Rodrigo

Camping op loopafstand van Ciudad Rodrigo

I.la Chapelle,
    1-7-2014

Een middelmatige camping, gelegen op loopafstand van een prachtig plaatsje dat het bekijken meer dan waard is.

Het sanitair op de camping is gedateerd, maar schoon. De kampeerplaatsen zijn vlak.

Gereisd met partner in juni 2014

Wat een leuk hotel!

atiebeentjes,
    23-9-2012

16de eeuws herenhuis op het dorpsplein. Onze kamer lag aan de voorkant met klein balkon. Goede bedden, bureau, mini-bar en prima badkamer. Klassiek ingericht. 's Avonds gegeten op het terras wat werd opgesteld onder ons raam op het plein, heerlijk gegeten, een zes-gangen diner en niet duur. Het ontbijt was ook lekker. Het hotel ligt in de oude ommuurde binnenstad vlakbij de kathedraal.

Gereisd met partner in augustus 2012

Best een leuke eenvoudige camping.

Grit,
    26-8-2011

Camping La Pesquera staat al omschreven in de anwb gids. Die classificatie klopt wel redelijk. Echter één ding staat er niet bij. Het is een gezellige camping, waar de camping eigenaar en zijn vrouw hun best doen om iedereen het naar het zin te maken. Tenminste niet zo'n grote massale camping vol met bungalows.

Gereisd met partner in augustus 2011
Ciudad Rodrigo scoort een 8,3 uit 10, op basis van 3 reviews