Hotel Cordon

8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Cordon voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Cordon in het Nederlands

Hotel centrico y personal muy amable

Antonio
4-9-2015

Estuvimo el segundo fin de semana de Abril, reservamos directamente por telefono con el hotel y nos dieron la habitación 304, era una habitación con Salón, nos dejarón el mismo precio de la habitación doble ya que no les quedaban dobles, fue un detalle.

La habitación daba a la calle La Puebla, una calle muy tranquila, sin trafico.

El personal super amable en todo momento, nos aconsejarón cosas que ver en Burgos y donde comer , todo fue un acierto. Y la situación del hotel perfecta, todo a un paso.

Es un hotel para recomendar y si volvemos a Burgos ya tenemos hotel

Zeer centraal gelegen echt Spaans hotel

Karin
11-12-2009

Mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, je moet wel spaans spreken.

Prima internetaansluiting in kamer.

Kamer is sober doch netjes en schoon.

Ontbijt in buffetvorm, goed. Hotel ligt zeer centraal gelegen, in luttele minuten bij Kathedraal - centrum.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cordon in Burgos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cordon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cordon scoort een 8.8 uit 10 op basis van 2 reviews.