We hebben een aantal aanbieders voor Burgos voor je op een rij gezet:

Reviews over Burgos

stad met historie

Conny
    3-8-2016

Burgos is een stad met historie, de Camino de Santiago loopt er door heen en ook de legendarische El Cid speelt er een belangrijke rol. Hoogtepunt is de Kathedraal, zowel van buiten als van binnen een prachtig gedecoreerde kerk. Verder zijn er leuke slenterstraatjes, pleintjes en verschillende andere kerken en musea. En genoeg terrasjes om wat te eten/drinken en mensen te kijken.

Gereisd Met partner in juni 2016

Een prachtige stad

Jack
    17-6-2016

Burgos is een prachtige groene stad met een breed winkelaanbod. Verder is het vergeven van de terrassen en eetgelegenheden waar je overal voor een heel redelijke prijs terecht kan. Rondom de kathedraal is van alles te zien en te beleven. Lekker op een terras zitten en de wereld komt aan je voorbij.

Gezellige plek, hele mooie kathedraal

Tom
    2-9-2012

Burgos blijkt een favoriete trouwlocatie. Wij kwamen op één dag 5 verschillende bruidsparen tegen. Dat heeft ongetwijfeld te maken met de sfeer van de stad. De kathedraal is misschien wel een van de mooiste van de wereld. De rivier geeft de stad sfeer. Alleen de Plaza Mayor is minder geslaagd.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk voor 2 dagen

henk004
    12-8-2012

Leuk voor 1 of 2 dagen! Kathedraal is erg bijzonder. Verder is vooral 's avonds de gezelligheid op straat leuk, veel terrasjes, barretjes met tapas! Museum van de evolutie vonden wij ook wel leuk. Let op: in het weekend en maandag veel dicht! (en ook met de siësta), in juli in iedergeval

Gereisd Met partner in juli 2012

Geweldig, overzichtelijk stadscentrum

Rob
    6-7-2012

Burgos is leuk. Het is meer dan de prachtige Unesco-katredraal, of de hele mooie stadspoort (Santa Maria). Het is ook een oud en niet al te groot stadscentrum met vele mooie gebouwen, winkels, pleinen, terrassen, boulevard en lekker wandelen, fietsen of luieren langs de rivier.

Gereisd Met partner in juni 2012
Burgos scoort een 8,3 uit 10, op basis van 24 reviews