Hotel Palacio de Velada ****

Hotel Palacio de Velada ****

Hotel Palacio de Velada

Weer vandaag8°-7°

We hebben een aantal aanbieders voor Palacio de Velada voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Palacio de Velada in het Nederlands

mooi hotel

ton, 18-8-2013

centraal gelegen, mooi hotel met mooi binnenplein. goede service en een heel goed ontbijt. De kamer was redelijk in 2003 maar was op de bovenste verdieping met gedeeltelijk schuin plafond

Het hotel was heel goed zeker het ombijt de service is zeer goed het is ook goed gelegen het ligt midden in de ommuurde stad

Uitstekend hotel, moderne kamers in een oud paleis met en

Patryk Minkiewicz, 6-10-2006

Uitstekend hotel, moderne kamers in een oud paleis met prachtige overdekte patio. Goed restaurant en service. Mooie suites in het torengedeelte van het hotel. Centraal gelegen, tegenover het Valderrabanos hotel. Het Velada hotel is wel stukker beter, want het valderrabanos hotel is meen ik nog steeds in renovatie... In 2004 heb ik hier mijn huwelijksfeest gehouden en waren gasten in beide hotels ondergebracht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palacio de Velada in Ávila, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palacio de Velada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palacio de Velada scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.