Sorteren

Reviews over Astorga

Modern hotel in middeleeuws pand

Bruno Richard
    16-11-2014

Mooi hotel gelegen vlak naast het centrum van Astorga, waardoor wij met onze bus slechts op een korte loopafstand van het hotel konden komen met vriendelijke medewerking van de locale politie welke de weg en de parkeerplaats voor ons vrij maakte. Even een hele speciale ervaring, naar het hotel met politiebegeleiding!!

Het hotel is zeer modern en confortabel. De kamers netjes gezellig envan alle gemakken voorzien.

Het ontbijt is niet overvloedig maar wel voldoende, met een paar minute zit je op het plein op een gezellig terrasje en veel kleine echte winkeltjes.

De belangrijkste toeristische trekpleister van Astorga, het Bischoppelijke Paleis van Gaudi, bevindt zich op 10 minuten gezellig lopen door het oude centrum van de stad.

Stad en hotel zeker de moeite waard.

Astorga scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews