Hotel Posada Los Cinco Linajes

We hebben een aantal aanbieders voor Posada Los Cinco Linajes voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Posada Los Cinco Linajes

Muy bien

antonio
6-4-2010

Nos ha gustado mucho esta zona.

El pueblo es muy bonito y está cerca de Ávila y Segovia.

Y la posada es genial. Nada mejor que, después de un agotador día de excursión, volver a la habitación, descansar y darte un paseo por el pueblo....

La habitación en la que nos quedamos era muy bonita. Nos contaron que se trata de una antigua casona rehabilitada. La gente muy maja. Y comimos fenomenal. Un buen plan para un fin de semana.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Posada Los Cinco Linajes in Arévalo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Posada Los Cinco Linajes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Posada Los Cinco Linajes scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.