Camping Urbión

1 review over Camping Urbión in het Nederlands

Prima camping

Jolanda
20-6-2016

Hadden veel negatieve reviews gelezen maar zijn er nooit zo gevoelig voor. Altijd eerst zien dan geloven. Wij vinden het een prima camping. Ore zo in het voorseizoen heeft bv de supermercado geen uitgebreid assortiment maar wel elke dag vers stokbrood en altijd wel iets wat je kan eten of drinken.En anders is er wel het restaurant/snackbar waar je iets kan eten. Geen culinaire kaart maar wel lekker. Wij hebben de pizza uitgeprobeerd en was goed te eten en zo root dat wij hem net aan opkregen. Plekken zijn gewoon een plek uitzoeken tussen de dennenbomen. prima, elektra zit op elk plekje wel in de buurt. Sanitair zien we inleider geval 2x per dag schoongemaakt worden en netjes.Omgeving is prachtig. Wij hebben naar hartenlust met de kajaks op het water gezeten. Er is ook veel te wandelen.Al met al hebben wij hier 4 dagen gestaan met de camper en genoten van de rust. Ook hier net als op elke camping de weekenden wat drukker met Spanjaarden maar geen overlast van ervaren.Voor ons prima camping!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Urbión in Abejar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Urbión zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.