vakanties Castilla-La Mancha

Reviews over accommodaties in Castilla-La Mancha

Echte Charmecamping

J.Heebink,
    17-10-2018

Wij zouden hier 2 dagen staan maar zijn een week gebleven. Zeer vriendelijke mensen en een prachtig uitzicht over het dorp.

Heerlijk zwembad en prachtig natuurpark naast de deur .

Wij komen hier zeker voor de derde keer terug op onze rondritten door Spanje.

geweldige camping mooi uitzicht

Fei,
    3-9-2016

naar het dorp lopen is een hele klus zeker de ( berg op terugweg) wij hebben een keer een fietstocht volgens de kaart gemaakt naar de waterval die hebben we echter nooit gevonden.stond slecht aangegeven. met een lekke band naar de plaatselijke fietsenmaker angel geweest prima geholpen. Het zwembad is heerlijk. en de bediening bij de receptie en rest van de camping vonden wij uitstekend. Wij zijn hier 2 keer geweest maar er staat nog een bezoek op ons verlanglijstje

Prima camping in mooie omgeving.

marianne-louise,
    28-6-2015

We hebben hier 5 dagen gestaan en allerlei tochtjes gemaakt.

Het sanitair is brandschoon, en je hebt een prachtig uitzicht. Beneden lopen de schapen en zie je het dorp.

Gezellige acomodatie voor gezinnen!

Hessel Huisman,
    22-6-2015

super mooie week gehad met het hele gezin + 2 klein kinderen in Villa Valentina. Prachtige omgeving en een heerlijk zwembad. genoeg ruimte voor iedereen. Eigenaren zetten zich goed voor de mensen in om ze een goede vakantie te geven.

Prachtige omgeving, fantatische plek

Ramon Solar,
    14-3-2014

Een geweldige vakantie gehad, onze voorjaarsvakantie was super genieten in Jorquera. Met 3 puber kinderen, lekker gefietst en gewandeld. We hadden een vlucht genomen op Valencia en een auto gehuurd, wat heel goedkoop is.

De woning is heel sfeervol ingericht en voldoet aan alle hedendaagse verwachtingen. Het vissen naar rivierkreeftjes was een dagelijkse bezigheid van onze kinderen. De rivierkreeftjes smaken verrukkelijk!

Wij gaan zeker terug naar deze plek, maar dan wellicht in de meivakantie.

Wij vinden het een zeer unieke plek, een stukje nog onbekend Spanje, met genoeg mogelijkheden, zoals het huren van een kanoe, om over de rivier de Jucar te kunnen kanoen. Paardrijden in de omgeving is ook mogelijk.

Maar wij hebben gefietst en gewandeld. De volgende keer blijven we langer! Dank je wel voor deze fantastische vakantie, de eigenaar hebben onze zeer warm verwelkomd.