Castilla-La Mancha

Bekijk alle plaatsen
Bekijk alle plaatsen

accommodaties Castilla-La Mancha met wasserette

Reviews over accommodaties in Castilla-La Mancha

Authentiek gastvrij en gezellig hotel

Katja ,
    20-11-2017

Hacienda ligt vlakbij de Moorse oude stadspoort van Toledo en aan de oude stadsmuur. Een bijzondere locatie met een mooi uitzicht, erg gezellige taverna, vriendelijk personeel en een goed ontbijt.

Toledo is één van de oudste steden van Spanje en echt een aanrader. Prachtige historische gebouwen zoals het Alcazar, de synagoge, Academia de Infantería de Toledo en de kathedraal. Vele smalle en pittoreske straatjes, een joodse wijk en een uniek uitzicht over de Taag. Ook is het de moeite waard een stuk langs de Taag te wandelen.

Fantastisch uitzicht

Kim,
    25-6-2017

Mooi gelegen parador. Prachtig uitzicht vanuit de kamer op de stad. Ruime kamer. Zeer verzorgd

Zwembad was gesloten. Dat was jammer zeker met die hoge temperaturen

Hotel vond airco niet nodig

rtvd,
    22-4-2017

Plus: Aardig hotel met airco en gratis wifi. Goed ontbijt. Mooie ruime en schone kamers. Ligt op een kleine 10 minuten wandelen van de rand van het oude centrum op de plek waar de roltrappen omhoog zijn.

Min: Bij het ontbijt zouden de scrambled eggs om de zoveel tijd ververst moeten worden. Nu was het boven de brander een aangekoekte laag geworden die niet meer te eten was. Er is een kleine parkeergarage aanwezig (ongeveer 20 plaatsen) die ook openbaar te gebruiken is. De wifi was niet vooruit te branden. Half mei stond de centrale airco uit terwijl het op de kamer, waar de zon op stond te branden, flink heet was. Klagen bij de receptie leverde niet het gewenste resultaat (alleen kwijtschelding van de parkeerkosten, maar daar ging het ons niet om). De reactie was dat het seizoen nog niet begonnen was. Indien er bewust een 4* hotel met airco geboekt wordt is het niet correct indien het hotel voor de gast de beslissing neemt dat de airco niet nodig is. Dat zou andersom ook mooi zijn. Indien een Spanjaard in Nederland bij 18°C op zijn hotelkamer zit te vernikkelen, verwacht hij ook niet dat er geen mogelijkheid is om de verwarming aan te zetten (het seizoen voor stoken is voorbij of zoiets). Wij waren hier uitermate ontevreden over. Direct na het douchen waren we alweer klam van de hitte.

Fantastische ligging, midden in het centrum

Ellen,
    13-9-2016

Prachtig gebouw, het gebouw op zich is al een bezienswaardigheid. Midden in het centrum naast de kathedraal.

Vriendelijk personeel, wij hadden het hostel gedeelte geboekt, simpele kamer.

Met de trein aangekomen de taxatie genomen naar het hotel. Dit kost ongeveer twaalf euro. Prima te doen vanaf Valancia met de hoge snelheidstrein een uurtje.

Cuenca is leuk voor een dag en nacht, maar dan heb je het ook wel gezien.

Fantastisch hotel

Ronald Alkemade,
    11-9-2016

Mooi en ruim hotel met zeer vriendelijke medewerkers. Zeer goed en ruim gesorteerd ontbijt buffet. Het hotel ligt op loopafstand van het oude centrum. Omdat het oude centrum hoger gelegen is, is het raadzaam om de bus te nemen die aan de overzijde van het hotel stopt.