Bestemmingen in Castilla-La Mancha

Bekijk alle plaatsen
Bekijk alle plaatsen

vakanties Castilla-La Mancha

Reviews over accommodaties in Castilla-La Mancha

Authentiek gastvrij en gezellig hotel

Katja ,
    20-11-2017

Hacienda ligt vlakbij de Moorse oude stadspoort van Toledo en aan de oude stadsmuur. Een bijzondere locatie met een mooi uitzicht, erg gezellige taverna, vriendelijk personeel en een goed ontbijt.

Toledo is één van de oudste steden van Spanje en echt een aanrader. Prachtige historische gebouwen zoals het Alcazar, de synagoge, Academia de Infantería de Toledo en de kathedraal. Vele smalle en pittoreske straatjes, een joodse wijk en een uniek uitzicht over de Taag. Ook is het de moeite waard een stuk langs de Taag te wandelen.

Prachtig hotel

Ines,
    16-8-2013

Dit hotel is ideaal om Toledo te bezoeken! Vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt! Afgesloten parking.

Prachtig kasteel

Roy,
    12-9-2012

Wat een prachtig kasteel !

Een enorm groot kasteel met hele luxe kamers. Een hele grote en mooie binnenplaats.

Het personeel is erg vriendelijk. Het eten is goed en ook het ontbijt is erg goed. Er is een zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

Internet werkt heel goed.

Er is geen zwembad.

Sigüenza is een mooi stadje. Vooral de kathedraal is de moeite waard. 's Avonds werd het erg snel koud in het stadje.

Schitterend

Roy,
    12-9-2012

Hotel ligt buiten het centrum (ca. 5 min. met de auto, ca. 30 min. te voet naar de oude stad).

Het hotel heeft een geweldig uitzicht op de stad. Vooral vanaf kamer 210 (aanrader!).

De kamers zijn schitterend en de badkamers erg mooi. Ook de lobby is erg mooi met het glas-in-lood plafond.

Het ontbijt is super-kompleet met allerlei lekkere verrassende hapjes en heerlijke koffie.

De bediening aan de receptie en in de restaurants is heel aardig.

Het zwembad kan een opknapbeurt gebruiken maar is wel groot.

Alleen jammer dat de postkaarten die we afgaven bij de receptie nooit zijn aangekomen.

prachtig hotel, goede service

heer van Putten,
    10-7-2012

ligt niet in de stad maar op een industrieterrein, goede ligging ten opzichte van de snelweg en je bent zo in het centrum, prima hotel met goede service echt een aanrader