Hotel Silken Cigarral el Bosque

Hotel Silken Cigarral el Bosque

We hebben een aantal aanbieders voor Silken Cigarral el Bosque voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Silken Cigarral el Bosque in het Nederlands

Schitterend hotel met fraai uitzicht op Toledo

W, Bentum
27-9-2010

Schitterend ruim opgezet hotel op een helling tegenover Toledo. Uitstekende service en ruime kamers. Prima restaurant en vanuit het zwembad schitterend uitzicht op Toledo. Wel even een eindje lopen naar de stad (of neem een goedkope taxi). Zeker een aanrader.

Perfect hotel op schitterende locatie

Wim Bentum
22-9-2009

Hotel Cigarral el Bosque is een schitterend gelegen architectonisch zeer fraai hotelcomplex. Het ligt tegen een heuvel recht tegenover Toledo wat vanuit alle ruimtes en het prima zwembad een spectaculair uitzicht biedt op de stad. De stad zelf ligt op loopafstand (afhankelijk van de hitte) De kamers zijn zeer ruim en voorzien van een royaal balkon en het restaurant heeft een aanbeveling in de Guide Michelin. We verbleven er 4 dagen en kunnen dit hotel zeer aanbevelen.

Wim Bentum, Utrecht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Silken Cigarral el Bosque in Toledo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Silken Cigarral el Bosque zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.