Hotel Parador de Toledo - Conde de Orgaz

Spanje, Castilla-La Mancha, Toledo

8.2Fantastisch

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Parador de Toledo - Conde de Orgaz voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Parador de Toledo - Conde de Orgaz

• 2017
    9Kim25-06-2017

Fantastisch uitzicht

Mooi gelegen parador. Prachtig uitzicht vanuit de kamer op de stad. Ruime kamer. Zeer verzorgd Zwembad was gesloten. Dat was jammer zeker met die hoge temperaturen

• Oude reviews

9B. Coenen07-08-2012

Prachtig hotel

Goede service en mooie ligging wat betreft ligging; een auto is zeer wenselijk, want het hotel ligt hoog en buiten het centrum. Dit komt het uitzicht over de stad wel zeer ten goede. Restaurant was goed, ontbijt prima.

• 6Patrick23-11-2006

MADRID - Door een bizar ongeval in een luxueus Spaans hotel zijn donderdag drie mensen zwaargewond geraakt. Twee toeristen zakten met bed en al door de vloer en belandden bovenop een bouwvakker die in de kamer eronder aan het werk was. Dat meldden de hulpdiensten in de stad Toledo.

Was donderdagavond 23-11-2006 te lezen op nu.nl Een 32-jarige vrouw liep ernstige verwondingen op, onder meer aan haar arm. Haar 38-jarige mannelijke metgezel brak een ruggenwervel. Over de verwondingen van de bouwvakker is niets bekend, evenmin als over de oorzaak van het vreemde ongeluk in het hotel Parador de Toledo.

• 9Paul27-09-2006

Prachtig gelegen Parador met een groot buitenterras dat een schitterend uitzicht geeft op de stad. Vriendelijk personeel en smikkelen en smullen in het restaurant.

• 8Rob18-08-2006

Spectaculair uitzicht op de stad. Mooie schone, nette, ruime kamers. Mooi zwembad. Rustige ligging. Restaurant is wat minder. Restaurantpersoneel wat ongeinteresseerd (kon geen woord of glimlach af). Prima accomodatie. 4- parador. Goede parkeergelegenheid.

• 8Wouter30-07-2006

Het uitzicht vanuit het hotel is echt fenomenaal. Je kijkt over de hele stad uit. Heel nette kamer, mooi zwembad en uitstekende service. Zeker voor herhaling vatbaar!!

0 tips over Hotel Parador de Toledo - Conde de Orgaz

0 vragen over Hotel Parador de Toledo - Conde de Orgaz

• VerzorgingHalfpension, Volpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen