Vakantiehuis
Vakantiehuis La Casa de la Veleta

We hebben een aantal aanbieders voor La Casa de la Veleta voor je op een rij gezet:

3 reviews over Vakantiehuis La Casa de la Veleta in het Nederlands

2008

Volgend jaar weer!!

Familie Bottema
8-9-2008

Dit heerlijke huis is ons prima bevallen. Fijne locale architectuur met veel hout en tegelwerk. Twee wat veroudere badkamers, 4 slaapkamers, woonkamer met vide, prachtige tuin met zwembad van 5 mtr. doorsnede en 2 dieptes van 1,20 en 1,50. Voldoende privacy voor streeploos bruin in deze rustige wijk. Voor de spoorzoekers zijn hier de co-ordinaten N27.98419º,W15.50935º Het terras is overdekt met een begroeid net dat de nodige schaduw garandeert. Hier is ook een fraai betegelde bank te vinden.

Gereisd Familie in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed vakantiehuis

josé
21-7-2008

Ben het met de vorige beoordeling helemaal eens, de ligging is erg mooi, maar de inrichting is aan vervanging toe, (ook de badkamers)

Gereisd Met vrienden in november 2007
2006

Prima vakantiehuis (met zwembad)

Joke
24-7-2006

Prima vakantiehuis (met zwembad). Auto is wel een vereiste. Ligging in prachtige omgeving. Huis is van alle gemakken voorzien. Je moet niet al te kritisch zijn op de schoonmaak, maar verder echt een topper!

Gereisd Anders in juli 2006

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis La Casa de la Veleta

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Casa de la Veleta in Toledo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Casa de la Veleta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.