Hotel Eurostars Palacio Buenavista

Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag21°13°
Hotel Eurostars Palacio Buenavista
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Eurostars Palacio Buenavista voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Eurostars Palacio Buenavista in het Nederlands

Schitterend

Roy
12-9-2012

Hotel ligt buiten het centrum (ca. 5 min. met de auto, ca. 30 min. te voet naar de oude stad).

Het hotel heeft een geweldig uitzicht op de stad. Vooral vanaf kamer 210 (aanrader!).

De kamers zijn schitterend en de badkamers erg mooi. Ook de lobby is erg mooi met het glas-in-lood plafond.

Het ontbijt is super-kompleet met allerlei lekkere verrassende hapjes en heerlijke koffie.

De bediening aan de receptie en in de restaurants is heel aardig.

Het zwembad kan een opknapbeurt gebruiken maar is wel groot.

Alleen jammer dat de postkaarten die we afgaven bij de receptie nooit zijn aangekomen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eurostars Palacio Buenavista in Toledo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eurostars Palacio Buenavista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.