Hotel Eurostars Palacio Buenavista

Hotel Eurostars Palacio Buenavista
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Eurostars Palacio Buenavista voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Eurostars Palacio Buenavista in het Nederlands

Schitterend

Roy
12-9-2012

Hotel ligt buiten het centrum (ca. 5 min. met de auto, ca. 30 min. te voet naar de oude stad).

Het hotel heeft een geweldig uitzicht op de stad. Vooral vanaf kamer 210 (aanrader!).

De kamers zijn schitterend en de badkamers erg mooi. Ook de lobby is erg mooi met het glas-in-lood plafond.

Het ontbijt is super-kompleet met allerlei lekkere verrassende hapjes en heerlijke koffie.

De bediening aan de receptie en in de restaurants is heel aardig.

Het zwembad kan een opknapbeurt gebruiken maar is wel groot.

Alleen jammer dat de postkaarten die we afgaven bij de receptie nooit zijn aangekomen.

Un séjour inoubliable!

Rose Yame
15-8-2012

Un hôtel très confortable avec vue sur le centre historique. Le personnel est excellent et très attentif. Un décor splendide avec une entrée impressionnante, les chambres sont spacieuses, super petit déjeuner. Nous avons pu profiter du circuit hydrothermale dans un spa luxueux située sous l’hôtel pour un prix très abordable. Je vous recommande fortement ce lieux si vous pensez visiter Tolède.

voltarremos

catia araujo
12-12-2011

Felecito a todos os funcionarios de hotel, que foram amigaveis e profissionais.Com quartos exelentes,uma limpeza notavel.O restaurante

Quixote possui uma qualidade de serviço e de comida quepoucos hoteis conseguem oferecer aos seus clientes.Termino esta experencia, comuma vontade enorme de reptir.

Ich habe in der letzten Woche 2 wundervolle Tage im Hilton Buenavista Toledo verbracht.Sowohl das Essen, (vor allem das Fruehstueck) als auch der Servie und die Zimmer waren ausgezeichnet. Und auch der Spa Bereich war einmalig. Ich kann dieses Hotel wirklich nur empfehlen!

http://www.hoteltoledobuenavista.es/ Auf der Seite findet ihr alle wichtigen Informationen!!

Ho visitato la Spagna con alcune mie amiche lo scorso mese... abbiamo visitato varie città ma nella splendida cittadina di Toledo abbiamo deciso di regalarci un soggiorno di due notti all'Hotel Hilton Buenavista.... OTTIMA SCELTA!!!! Oltre alla cornice stupenda di questa cittadina patrimonio dell'umanità ci siamo trovate immerse in un ambiente molto accogliente e piacevole, con uno staff internazionale disponibile ad aiutare i clienti per qualsiasi cosa desiderino e praticamente in qualsiasi lingua!!! Le camere, in stile Hilton, sono ovviamente molto accoglienti, la nostra aveva una visuale mozzafiato sull'antica città di Toledo. L'hotel è inoltre circondato da un giardino che con lo sbocciare della primavera è pieno di fiori, profumi e colori. Per terminare in bellezza il nostro soggiorno qui siamo state nel centro benessere dell'hotel che ci ha proprio rimesso a nuovo regalandoci qualche ora di relax totale!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eurostars Palacio Buenavista in Toledo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eurostars Palacio Buenavista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eurostars Palacio Buenavista scoort een 9.4 uit 10 op basis van 5 reviews.