Camping El Greco

CampingWeer vandaag36°20°
Camping El Greco
7,7

15 reviews over Camping El Greco in het Nederlands

Toledo was een echte ontdekking voor ons !

Prachtige historische stad
25-6-2017

Dat Toledo op een berg ligt en per roltrap bereikt wordt, erg mooi om zo de stad tegemoet te gaan. De stad is eigenlijk een museum omdat er heel veel bewaard is gebleven. El Greco is een must; heel indrukwekkend zijn schilderijen; de tentoonstellingen in het El Greco museum zijn absoluut de moeite waard.De nauwe straatjes geven je het gevoel in een middeleeuwse stad te lopen. De Horeca is prima en steeds goed te bereiken.

Oude reviews (archief)

Prima Camping.

Roel-Jaco
17-10-2016

Vriendelijke ontvangst met veel uitleg / informatie over de camping en Toledo.

Camping met ruime plaatsen. Let wel op de bomen met rangeren.

Mooi uitzicht op Toledo vanaf het zwembad / restaurant.

Prima gegeten in het restaurant. Gratis goede wifi bij het restaurant en receptie.

Super camping

Johan
25-9-2016

Chalet verhuur is goed met airco , uitstekend zwembad en goed restaurant. Locatie voor bezoek in de omgeving is perfect

goede camping

WLannoye
6-9-2015

nette camping, afgebakende plaatsen, proper sanitair, gratis zwembad buiten de camping, schaduw, ondergrond steentjes, ideaal om Toledo te bezoeken, spreken Spaans, Engels en Frans, tijdens ons verblijf ontzettend warm (> 40°), Wifi,

Prima camping voor bezoek Toledo

J. van Dijk
27-6-2015

Alles vonden we geweldig op deze camping, vooral het zwembad dat nu gratis is. In 20 minuten lopen ben je in een van de mooiste steden van Europa! Maar kom hier niet in het weekend. We hebben hier acht dagen gestaan en door de week was het heerlijk rustig, maar in het weekend draait een openluchtdisco in de buurt de volumeknop vol open, soms tot zeven uur 's morgens!

In juli een aantal dagen op deze gestaan.

• Erg ruimte plekken

• Lage bezetting

• Bushalte voor de deur, maar Toledo ligt op loopafstand

• Zwembad is gratis voor campinggasten

• Camping is vrij prijzig voor een binnenland camping.

prima camping

simone teeuwen
30-7-2014

mooie grote plekken, ook schaduw. Redelijk grote camping, netjes, wij waren er in juli en het was zeer rustig. het zwembad (gratis) is helemaal top - 25 mtr bad en een pierenbadje - met een fantastisch uitzicht op Toledo en heerlijke bedjes én toezicht middels een badmeester. Wel wat dure camping, maar je zit dan ook bij Toledo en het is inclusief zwembad waarvoor mensen van buiten flink moeten betalen ! in 25 minuten kun je lopen van de camping naar Toledo, maar dat is best een eind en de nodige hoogtemeters. Bus die voor de camping een halte heeft is een optie! Helaas rijdt deze niet laat terug.... dus als je in Toledo wat wilt eten zul je terug moeten lopen of de fiets/taxi nemen. Het restaurant hebben wij niet op de camping geprobeerd... zag er wel netjes uit. Gratis wifi bij zwembad en terras/entree/receptie. Prima camping dus.

Prima uitvalsplek om Toledo te bezoeken

Meulberg
25-7-2014

El Greco is een camping met prachtig uitzicht op Toledo, vooral bij avondzon is het een plaatje. Net buiten de camping is de bushalte die je in het centrum van de stad brengt. Dat scheelt behoorlijk wat klimwerk. Het is ook goed te fietsen hoor. Tevens is er een roltrap die je naar het centrum brengt.

De camping zelf is prima, sanitair is goed en schoon.

Het restaurant personeel niet allemaal even vriendelijk en gastvrij dat was jammer. Het eten smaakte goed maar door onvriendelijke bejegening niet vaak gezeten. Het zwembad op zich goed maar je mag niet je ligbed verplaatsen, gelukkig inmiddels wel gratis. Voorheen moest je voor zwembad betalen, wel iedere x een bonnetje halen als bewijs dat je van de camping komt. Niet erg maar je denkt dan dat ze je na paar keer wel moeten herkennen....

Goede uitvalsbasis Toledo

hilda van Loon
5-8-2013

Camping El Greco ligt op loopafstand van het stadje Toledo. De camping is netjes maar de receptioniste en het vrouwelijke restaurantpersoneel is erg kortaf en onvriendelijk. Het eten is verder heerlijk en het zwembad met ligweide en vele schaduwplekken is sfeervol maar er wordt entreegeld gevraagd.

Waren in juni 2013 hier 4 nachten met camper en stonden aan de Taag, waar je overigens nauwelijks iets van kunt zien. Personeel was afwisselend OK ( een man) en bijterig (een vrouw). Servicegerichtheid onder de maat. Wifi alleen bij en om het restaurant (veelal drukbezet). Veel donkere besjes op de grond, die kapotgetrapt waren en mee het sanitairblok ingaan. Echt troep; wordt niet opgeruimd; kwalijk. Zwembad is mooi, maar er moet € 3,50 voor betaald worden. Bus gaat frequent naar Toledo en stopt bij de ingang. Zelf - veel - gefietst naar o.m. Toledo (een geweldige stad). De hond van de receptioniste loopt inderdaad rond op het terrein en doet wat hij wil.... Van vrij op za en van za op zo hadden we veel last van discotheeklawaai in de buurt en dat tot onder de ochtend. Het weer was super!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping El Greco in Toledo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping El Greco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping El Greco scoort een 7.7 uit 10 op basis van 16 reviews.