Hotel Domenico

Hotel Domenico
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Domenico voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Domenico in het Nederlands

Zeer goed hotel op prachtige plek

a_van_de_steeg
21-8-2015

Het hotel ligt op een heuvel tegenover de stad Toledo. Een mooi hotel, vriendelijke personeel, ruime kamers, prima bedden goed ontbijtbuffet. Een heerlijk zwembad met genoeg ligbedden en een handdoekenservice. Toledo is met de auto in 5 minuten te bereiken, voldoende gratis parkeerplaatsen, Wij hadden een kamer met balkon op de 2e verdieping met geweldig uitzicht op de stad.

2006

Prima hotel, buiten de stad met view over Toledo

Thomas Eckhardt
30-10-2006

Prima hotel, buiten de stad met view over Toledo. Goede rates zijn mogelijk. Alles zeer netjes, kamer schoon en groot met mooi terras.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Domenico in Toledo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Domenico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.