Hotel Cigarral de Caravantes

Hotel Cigarral de Caravantes

8.5Fantastisch

Spanje, Castilla-La Mancha, Toledo

Op vakantie geweest naar Cigarral de Caravantes?

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Cigarral de Caravantes voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Cigarral de Caravantes

• 8Natasha11-06-2014

Prachtig uitzicht!

We zijn net aangekomen en hebben er nog geen nacht geslapen, maar het is veelbelovend. Het uitzicht is prachtig. De kamer is prima, doet gezellig aan. Zelfs een groot terras, met twee stoelen en uitzicht opToledo. Gegeten in het restaurant. Lekker, veel en de prijs is prima voor hotel begrippen. De ober was bijzonder vriendelijk, leert je wat woordjes Spaans, hapje van het huis, etc. Leuk. Straks proberen we het zwembad uit en we lopen vanavond naar Toledo, schijnt leuker te zijn als de dagjesmensen weg zijn ;-) Morgen zijn wij gewoon ook dagjesmensen!

Gereisd met partner in juni 2014

• 9marsenjo28-05-2012

Knus hotel, spaanse sfeer, prachtig uitzicht

We waren hier voor een bruiloft. Een klein gezelschap van 10 vw en 7 kinderen. Het is een klein hotel met eenvoudige maar sfeervolle kamers. Alle kamers bieden een prachtig uitzicht vanaf het balkon over Toledo. Zeker bij avond is het schitterend. Het personeel is vriendelijk en gastvrij. Er is een klein zwembad met ligbedden en parasols bij, waar je lekker af kunt koelen. Ontbijt is eenvoudig, maar alles is heerlijk vers. Ook het eten in het hotel is allemaal vers en heerlijk. Wij hebben hier een paar leuke dagen gehad tijdens de bruiloft en ook het dorpje Toledo is zeer de moeite waard.

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 8jan meersman12-08-2011

prijs-kwaliteit is prima.

Schitterende ligging, even bergje af (met auto best) en dan over de Taag naar prachtig Toledo stappen. Mooit terras voor ontbijt en avondmaal. Vriendelijke staf, eten niet uitstekend, maar nergens in Spanje. Onze kamer was wel erg gehorig,vlak boven het onthaal. Prijs is prima voor deze kwaliteit.

Gereisd met partner in januari 2011

• 9dirk09-07-2009

prachtig hotel als uitvalbasis voor de stad Toledo

Een 'hotel with a view', elke kamer heeft een terras met zicht op de stad Toledo aan de andere kant van de Taag. Kamers zijn net en voorzien van voldoende comfort, gratis gebruik van de kluis en het ontbijt is voldoende. Prijzen voor de dranken uit de kamerijskast zijn schappelijk, 2 € voor een blikje cola, 2.5 voor een blikje bier,1 euro voor het water. Ook het restaurant is verzorgd en van goede culinaire orde , de prijzen liggen zoals bij ons betaalde 18.50 €voor een hertefilet, 9.5 €was het voor een ensalade met geitenkaas, een aanrader voor wie dit lust. Wijnen betaalbaar en goed. Om te voet de stad te gaan verkennen, ligt het misschien iets te ver, eerst afdalen naar de rivier , die oversteken en dan bergop naar de stad ... en dit bij +30 ° is van het goede iets te veel. Wat zeer goed is aan het hotel, is het zwembad voorzien van ligstoelen en handdoekservice aan de receptie, wat een welgekomen verfrissing biedt zeker in de zomer. Kortom een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2009

Hotel Cigarral de Caravantes info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad