Kleine hotelsWeer vandaag37°18°
Hotel Abad Toledo

We hebben een aantal aanbieders voor Abad Toledo voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Abad Toledo in het Nederlands

Bij een van toegangspoorten gelegen

Frank
23-9-2012

Prima driesterren hotel, bij een van de toegangspoorten gelegen en daardoor op loopafstand van het prachtige historische centrum. Modern hotel met authentieke details. Hoekkamer 30 op derde verdieping met uitzicht naar twee kanten. Airco. Gemiddeld ontbijt. Vriendelijk personeel. Parkeren op enkele minuten lopen (€ 12 per dag). Koop een combinatiekaart van € 8 waarmee je zes bezienswaardigheden in de stad kunt bezoeken. Bezoek ook het museum van El Greco of de kathedraal (€ 8).

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

"Zalig hotel" !!

Fam. Struyf
1-2-2009

Wij zijn hier toevallig terecht gekomen (niet vooraf geboekt). het was die dag snikheet (en dat kan het zijn in Toledo). Een hotel midden in de stad, zeer authentiek ingericht, veel houtwerk, met moderne toetsen. Heerlijk koele kamers, mooi verzorgd, proper; kortom: voor herhaling vatbaar !

Gereisd Met partner in juni 2005

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Abad Toledo in Toledo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Abad Toledo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.