Camping Los Batanes

3 reviews over Camping Los Batanes in het Nederlands

Prima Camping

Roel-Jaco
27-10-2016

Een deel van de camping was gesloten toen wij er waren.

Ruime plaatsen. Heel veel schaduw plekken.

Wil je tv via de schotel kijken dan kun je het beste op het voorste gedeelte (bij de ingang) een plaatsje zoeken.

Lekker gegeten in het restaurant. Goede gratis Wifi.

mooie camping

h
28-6-2014

in juni deze camping bezocht, we kwamen in het weekend en er waren wel wat spanjaarden, maar die vertrokken maandagochtend weer. jammer dat het zwembad nog niet open was. je kunt wel zwemmen in de meertjes. heerlijk rustig, mooie plekken en veel schaduw.

winkeltje alleen in het weekend in he voorseizoen open. aan de overkant van de weg is ook een winkel en allemaal restaurantjes.

Wat luidruchtig

bartkr
22-8-2012

Hele grote camping, nagenoeg volledig beschaduwd, bijna volledig Spaans hetgeen betekent dat rond middernacht de kleintjes nog rond lopen te schreeuwen. Mooie omgeving. Klein campingwinkeltje, restaurant heeft alleen pizza's; restuarantjes op kleine loopafstand. Veel open plaatsen. Zwembad. Sanitair: mwah. 's Nachts heerlijk koel

OK voor enkele dagen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Los Batanes in Ossa de Montiel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Los Batanes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.