Hotel Albamanjon

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Oasis de la Mancha

Borja Rabat
24-4-2014

Este hotel esta juntó a una de las lagunas de Ruidera. Precioso lugar con trato agradable y familiar. Desayunamos en nuestra terraza contemplando la naturaleza y en absoluta tranquilidad. Largos paseos por el parque, buena cocina y repito, máxima tranquilidad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albamanjon in Ossa de Montiel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albamanjon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Albamanjon scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.