Bestemmingen in Castilla-La Mancha

Reviews over accommodaties in Castilla-La Mancha

Echte Charmecamping

J.Heebink,
    17-10-2018

Wij zouden hier 2 dagen staan maar zijn een week gebleven. Zeer vriendelijke mensen en een prachtig uitzicht over het dorp.

Heerlijk zwembad en prachtig natuurpark naast de deur .

Wij komen hier zeker voor de derde keer terug op onze rondritten door Spanje.

mooie, nette camping om Toledo te bezoeken.

Pasveer L.J.M.,
    7-10-2018

nette ,mooie camping, goed sanitair en mooie ligging tov de stad.

met de stadsbus naar het centrum. wel prijzige camping in het naseizoen ‘28,60/nacht) zwembad was al dicht na 10 september ondanks hoge temperaturen. Ook geen korting omdat het zwembad gesloten was. veel gehoorde klacht van medekampeerders.

Mooie grote camping.

Roel-Jaco,
    13-10-2017

Grote camping een kilometer of 7 van Cuenca. Vanaf Cuenca ligt er een fietspad langs de weg tot bijna aan de camping. Prachtig sanitairgebouw met mooi en schoon sanitair incl. wc papier. Gratis goede WiFi bij de receptie en het restaurant.

Toledo was een echte ontdekking voor ons !

Prachtige historische stad,
    25-6-2017

Dat Toledo op een berg ligt en per roltrap bereikt wordt, erg mooi om zo de stad tegemoet te gaan. De stad is eigenlijk een museum omdat er heel veel bewaard is gebleven. El Greco is een must; heel indrukwekkend zijn schilderijen; de tentoonstellingen in het El Greco museum zijn absoluut de moeite waard.De nauwe straatjes geven je het gevoel in een middeleeuwse stad te lopen. De Horeca is prima en steeds goed te bereiken.

Prima Camping.

Roel-Jaco,
    17-10-2016

Vriendelijke ontvangst met veel uitleg / informatie over de camping en Toledo.

Camping met ruime plaatsen. Let wel op de bomen met rangeren.

Mooi uitzicht op Toledo vanaf het zwembad / restaurant.

Prima gegeten in het restaurant. Gratis goede wifi bij het restaurant en receptie.