Castilla-La Mancha

Castilla-La Mancha

We hebben een aantal aanbieders voor Castilla-La Mancha voor je op een rij gezet:

Bestemmingen in Castilla-La Mancha

Bekijk alle plaatsen
Bekijk alle plaatsen

accommodaties Castilla-La Mancha met kinderopvang

Reviews over accommodaties in Castilla-La Mancha

Hotel vond airco niet nodig

rtvd,
    22-4-2017

Plus: Aardig hotel met airco en gratis wifi. Goed ontbijt. Mooie ruime en schone kamers. Ligt op een kleine 10 minuten wandelen van de rand van het oude centrum op de plek waar de roltrappen omhoog zijn.

Min: Bij het ontbijt zouden de scrambled eggs om de zoveel tijd ververst moeten worden. Nu was het boven de brander een aangekoekte laag geworden die niet meer te eten was. Er is een kleine parkeergarage aanwezig (ongeveer 20 plaatsen) die ook openbaar te gebruiken is. De wifi was niet vooruit te branden. Half mei stond de centrale airco uit terwijl het op de kamer, waar de zon op stond te branden, flink heet was. Klagen bij de receptie leverde niet het gewenste resultaat (alleen kwijtschelding van de parkeerkosten, maar daar ging het ons niet om). De reactie was dat het seizoen nog niet begonnen was. Indien er bewust een 4* hotel met airco geboekt wordt is het niet correct indien het hotel voor de gast de beslissing neemt dat de airco niet nodig is. Dat zou andersom ook mooi zijn. Indien een Spanjaard in Nederland bij 18°C op zijn hotelkamer zit te vernikkelen, verwacht hij ook niet dat er geen mogelijkheid is om de verwarming aan te zetten (het seizoen voor stoken is voorbij of zoiets). Wij waren hier uitermate ontevreden over. Direct na het douchen waren we alweer klam van de hitte.

Gereisd met partner in mei 2016

Fantastisch hotel

Ronald Alkemade,
    11-9-2016

Mooi en ruim hotel met zeer vriendelijke medewerkers. Zeer goed en ruim gesorteerd ontbijt buffet. Het hotel ligt op loopafstand van het oude centrum. Omdat het oude centrum hoger gelegen is, is het raadzaam om de bus te nemen die aan de overzijde van het hotel stopt.

Gereisd met partner in september 2016

Zeer goed hotel op prachtige plek

a_van_de_steeg,
    21-8-2015

Het hotel ligt op een heuvel tegenover de stad Toledo. Een mooi hotel, vriendelijke personeel, ruime kamers, prima bedden goed ontbijtbuffet. Een heerlijk zwembad met genoeg ligbedden en een handdoekenservice. Toledo is met de auto in 5 minuten te bereiken, voldoende gratis parkeerplaatsen, Wij hadden een kamer met balkon op de 2e verdieping met geweldig uitzicht op de stad.

Gereisd met partner in juli 2015

Keurig hotel

a_van_de_steeg,
    11-8-2015

Het NH hotel Ciudad De Cuenca is een prima hotel voor kort verblijf. Wij verbleven er 1 nacht. Het hotel is netjes, kamers zijn goed, service is prima. Het hotel ligt op half uur lopen van de hangende huizen van Cuenca.

Gereisd met partner in augustus 2015

Bij een van toegangspoorten gelegen

Frank,
    23-9-2012

Prima driesterren hotel, bij een van de toegangspoorten gelegen en daardoor op loopafstand van het prachtige historische centrum. Modern hotel met authentieke details. Hoekkamer 30 op derde verdieping met uitzicht naar twee kanten. Airco. Gemiddeld ontbijt. Vriendelijk personeel. Parkeren op enkele minuten lopen (€ 12 per dag). Koop een combinatiekaart van € 8 waarmee je zes bezienswaardigheden in de stad kunt bezoeken. Bezoek ook het museum van El Greco of de kathedraal (€ 8).

Gereisd met partner in september 2012